Vecāko klašu skolēnu pašrealizācija pedagoģiskajā procesā
Author
Jansone, Jana
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kopeloviča, Anna
Date
2006Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba tēma „Vecāko klašu skolēnu pašrealizācija pedagoģiskajā procesā” balstās uz pašrealizācijas izpēti saistībā ar dzīvesprasmēm, akcentējot tās apguvi pedagoģiskajā procesā.
Pētījuma mērķis, izvērtējot vecāko klašu skolēnu dzīvesprasmju apguves līmeni, noteikt pašrealizācijas attīstību un faktorus, kuri veicina skolēnu pašrealizācijas attīstību. Mērķa sasniegšanai izvirzīta pētījuma hipotēze, lai atklātu vidusskolēnu pašrealizācijas efektīvu attīstību pedagoģiskajā procesā.
Pētījuma rezultāti parāda daļēju hipotēzes apstiprinājumu. Kopumā secināts, ka pedagoģiskajā procesā notiek nepilnīga vecāko klašu skolēnu pašrealizācijas attīstība.
Pētījuma darba struktūra un apjoms: 96 lapaspuses, ievads, 4 nodaļas, nobeigums (secinājumi un ieteikumi), kopsavilkums, 67 bibliogrāfijas un 5 pielikumi, 6 tabulas, 37 attēli. The theme of the Master’s research “The self-realization of the secondary pupils in the process of teaching-learning” is based on the life-skills to estimate self-realization.
The goal of the research: evaluated the life-skills acquiring level of the secondary pupils, to establish self-realization and factors which advance the effective development.
The consummation of the research goal is salient the hypothesis to define the effective development of self-realization of the secondary pupils. The research results show incomplete attestation of hypothesis.
In total, the development of self-realization of the secondary pupils in the process of the teaching-learning is not effective.
The structure of the work: the introduction, 4 parts, the conclusion, literature list, the abstract, appendixes. The text contains of 96 pages, 67 titles, 5 appendixes, 6 tables, 37 pictures.