Show simple item record

dc.contributor.advisorKopeloviča, Annaen_US
dc.contributor.authorJansone, Janaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:01:55Z
dc.date.available2015-03-23T13:01:55Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other2644en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10153
dc.description.abstractMaģistra darba tēma „Vecāko klašu skolēnu pašrealizācija pedagoģiskajā procesā” balstās uz pašrealizācijas izpēti saistībā ar dzīvesprasmēm, akcentējot tās apguvi pedagoģiskajā procesā. Pētījuma mērķis, izvērtējot vecāko klašu skolēnu dzīvesprasmju apguves līmeni, noteikt pašrealizācijas attīstību un faktorus, kuri veicina skolēnu pašrealizācijas attīstību. Mērķa sasniegšanai izvirzīta pētījuma hipotēze, lai atklātu vidusskolēnu pašrealizācijas efektīvu attīstību pedagoģiskajā procesā. Pētījuma rezultāti parāda daļēju hipotēzes apstiprinājumu. Kopumā secināts, ka pedagoģiskajā procesā notiek nepilnīga vecāko klašu skolēnu pašrealizācijas attīstība. Pētījuma darba struktūra un apjoms: 96 lapaspuses, ievads, 4 nodaļas, nobeigums (secinājumi un ieteikumi), kopsavilkums, 67 bibliogrāfijas un 5 pielikumi, 6 tabulas, 37 attēli.en_US
dc.description.abstractThe theme of the Master’s research “The self-realization of the secondary pupils in the process of teaching-learning” is based on the life-skills to estimate self-realization. The goal of the research: evaluated the life-skills acquiring level of the secondary pupils, to establish self-realization and factors which advance the effective development. The consummation of the research goal is salient the hypothesis to define the effective development of self-realization of the secondary pupils. The research results show incomplete attestation of hypothesis. In total, the development of self-realization of the secondary pupils in the process of the teaching-learning is not effective. The structure of the work: the introduction, 4 parts, the conclusion, literature list, the abstract, appendixes. The text contains of 96 pages, 67 titles, 5 appendixes, 6 tables, 37 pictures.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleVecāko klašu skolēnu pašrealizācija pedagoģiskajā procesāen_US
dc.title.alternativeThe self-realization of the secondary pupils in the process of teaching - learningen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record