• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vecāko klašu skolēnu pašrealizācija pedagoģiskajā procesā

Thumbnail
Открыть
299-2644-Kondratjeva_Jana_2006.pdf (896.6Kb)
Автор
Jansone, Jana
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kopeloviča, Anna
Дата
2006
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Maģistra darba tēma „Vecāko klašu skolēnu pašrealizācija pedagoģiskajā procesā” balstās uz pašrealizācijas izpēti saistībā ar dzīvesprasmēm, akcentējot tās apguvi pedagoģiskajā procesā. Pētījuma mērķis, izvērtējot vecāko klašu skolēnu dzīvesprasmju apguves līmeni, noteikt pašrealizācijas attīstību un faktorus, kuri veicina skolēnu pašrealizācijas attīstību. Mērķa sasniegšanai izvirzīta pētījuma hipotēze, lai atklātu vidusskolēnu pašrealizācijas efektīvu attīstību pedagoģiskajā procesā. Pētījuma rezultāti parāda daļēju hipotēzes apstiprinājumu. Kopumā secināts, ka pedagoģiskajā procesā notiek nepilnīga vecāko klašu skolēnu pašrealizācijas attīstība. Pētījuma darba struktūra un apjoms: 96 lapaspuses, ievads, 4 nodaļas, nobeigums (secinājumi un ieteikumi), kopsavilkums, 67 bibliogrāfijas un 5 pielikumi, 6 tabulas, 37 attēli.
 
The theme of the Master’s research “The self-realization of the secondary pupils in the process of teaching-learning” is based on the life-skills to estimate self-realization. The goal of the research: evaluated the life-skills acquiring level of the secondary pupils, to establish self-realization and factors which advance the effective development. The consummation of the research goal is salient the hypothesis to define the effective development of self-realization of the secondary pupils. The research results show incomplete attestation of hypothesis. In total, the development of self-realization of the secondary pupils in the process of the teaching-learning is not effective. The structure of the work: the introduction, 4 parts, the conclusion, literature list, the abstract, appendixes. The text contains of 96 pages, 67 titles, 5 appendixes, 6 tables, 37 pictures.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10153
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV