Show simple item record

dc.contributor.advisorKrauce, Antraen_US
dc.contributor.authorIņģiste, Vinetaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:01:58Z
dc.date.available2015-03-23T13:01:58Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other27269en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10174
dc.description.abstractPētījuma mērķis: noskaidrot un analizēt praktisko darbu nozīmi speciālajā skolā Pētījuma metodes: •literatūras izpēte; •pedagoģiskais pētījums, kas ietver speciālās pētīšanas metodes: •iepazīšanās ar bērna attīstības vēsturi, •novērošana, •vērtēšana, •audzēkņu darbības rezultātu analīze. •dokumentu izpēte un analīze •pārrunas Pētījuma uzdevumi: 1.Izpētīt pedagoģisko, psiholoģisko un speciālo literatūru par izvirzīto problēmu. 2.Veikt pedagoģisko pētījumu par rokdarbu apguves ietekmi uz bērnu ar garīgās attīstība traucējumiem personības attīstību, praktisko darbu. 3.Apkopot un analizēt iegūtos rezultātus. Darba struktūra: anotācija, saturs, ievads, piecas nodaļas, nobeigums ar secinājumiem, izmantotās literatūras un 38 avotu saraksts, 9 pielikumiem.en_US
dc.description.abstractDas Forschungsziel: aufklären und analysieren die praktische Arbeitenbedeutung in der Spezialschule Die Forschungsmethoden: •die Erforschung der Literatur, •die pädagogische Forschung, die man speziale Forschungsmethoden enthaltet: odie Bekanntschaft mit der Geschichte des Kindesentwicklung, odie Beobachtung, odie Wertung, odie Arbeitszusammenfassungen der ZĻglingen. •die Erforschung und Analyse der Dokumenten, •die Besprechungen. Die Erforschungsaugaben: 1.Die pädagogische, psychologische und speziale Literatur Ņber das erhobene Problem zu erforschen. 2.Die pädagogische Forschung Ņber die Einwirkung der Handarbeitenaneignung auf PersĻnlichkeitsentwicklung und auf praktische Arbeit des geistig behindertes Kindes zu machen. 3.Die Ergebnissezusammenfassung und Analysierung zu machen. Die Arbeitsstruktur: die Annotation. der Inhalt, die EinfŅhrung, 5 Abteilungen, der Abschluß mit den SchlŅssen, 38 Einheiten des Quellen- und Literaturnachweis, 9 Beilagen.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titlePraktisko darbu nozīme rokdarbu stundās bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem speciālajā skolāen_US
dc.title.alternativeThe role of practical works in the handicraft lessons for children with with mental developmental disturbances at the specialized schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record