Show simple item record

dc.contributor.advisorZvirgzdiņa, Velgaen_US
dc.contributor.authorJanberga, Zaneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:00Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:00Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other2784en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10194
dc.description.abstractMana diplomdarba tēma ir impresionisma glezniecības apguve 8. klasē. Darba mērķis – izpratnes veidošana par impresionismu 8. klasē. Uzdevumi: •Sniegt teorētisku ieskatu par impresionisma glezniecību; •pētīt pusaudžu vecumposmu; •Veikt pedagoģisko izmēģinājumdarbību: sagatavot uzdevumus vizuālās mākslas nodarbībām; raksturot skolēnus; aprakstīt mācību procesu; vērtēt darba procesu un sasniegtos rezultātus. Pētījuma bāze – Rīgas 25. vidusskolas 8. klase. Pusaudžu vecumā attīstās abstraktā domāšana un ir vēlme sevi apliecināt. Tāpēc viens no uzdevumiem impresionisma glezniecības izpratnes veidošanai ir radošs. Skolēni ir atsaucīgi un zīmēt griboši. Skolēni izprot uzdevumu būtību – tas atspoguļojas viņu darbos. Skolēni ir guvuši ieskatu impresionisma glezniecībā, klausoties gan skolotājas stāstījumā, gan veicot praktiskos darbus.en_US
dc.description.abstractThe theme of my diploma paper is a comprehension of impressionism painting all- in school at 8th grade. The purpose is to promote the understanding of impressionism painting in pupils and develop creative skills. Tasks: •Render theoretical view on impressionism painting, •Study age structure of teenagre, •Perform pedagogic experiment,  Prepare tasks for visual art classes, Characterize pupils, Estimate process of work Estimate the achieved results. Exploration place –8th grade classe at Riga secondary school No 25. Abstract thinking and a wish to present self respect develops in adolescence,therefore one of the goals in forming understanding of impressionism painting is creative. The pupils are responsive and willing to draw. They understand the essence of tasks – it reflects in their works; and they have obtained insight in impressionism painting by both listening to teacher and manual trainings.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleImpresionisma glezniecības apguve 8. klasēsen_US
dc.title.alternativeAcquisition of impressionism painting in Grade 8en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record