Show simple item record

dc.contributor.advisorAnspoka, Zentaen_US
dc.contributor.authorKupča, Ivetaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:03Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:03Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other2891en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10216
dc.description.abstractDiplomdarba mērķis ir pētīt un analizēt metodiskās iespējas pareizrakstības prasmes attīstīšanai latviešu valodas stundās 1. – 4. klasē. Darbā ir aprakstīts un analizēts jaunākā skolas vecuma bērnu pareizrakstības prasmes veidošanās pedagoģiski psiholoģiskie nosacījumi, analizēts latviešu valodas mācības saturs pareizrakstības prasmes veidošanai, ir studēta un analizēta literatūra par jaunākās skolas vecuma bērnu attīstības īpatnībām. Tiek konstatēts un analizēts pareizrakstības prasmes līmenis praksē un veikts eksperiments, ar kuru tiek pierādīts, ka sagatavojot skolēnus darbam, dodot papildus izstrādātas vingrinājumu kopas, samazinās kļūdu skaits skolēnu rakstu darbos. Eksperiments pierāda atkārtošanas un vingrināšanās nozīmi skolēnu pareizrakstības prasmes pilnveidē. Tātad, atkārtošanu var uzskatīt par pareizrakstības prasmes pilnveidošanas pamatu, jo atkārtojot un vingrinoties skolēni pielieto savas zināšanas un prasmes dažādos rakstu darbos, ko diplomdarba autore pārbaudīja praksē, izmantojot iegūtās zināšanas studējot un analizējot teorētisko literatūra par pareizrakstības mācīšanu skolā.en_US
dc.description.abstractGoal of diploma paper is to investigate and analyse methodical possibilities for developing spelling skills at Latvian lessons in forms 1 – 4. There are discribed and analysed pedagogical psyhological conditions to develop spelling skills for young pupils. Content of Latvian subject is analysed for developing spelling skills, literature about peculiarities of development of young pupils is studied and analysed. Level of spelling skills is ascertained and analysed in practical work. It is proved that number of mistakes diminishes in written works if we give extra exercises to pupils and they are prepeared for lesson. The experiment proves that it is very important to revise and practise to improve pupils’ spelling skills. Therefore we cau say that revising is the principle to improve spelling skills. Revising and practising pupils use their knowledge and skills in different written works. It is proved practical by anthor of this diploma paper using her knowledge what is obtained studing and analysing theoretical literature about teaching spelling at schoolen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titlePareizrakstības mācība latviešu valodas stundās 1. - 4.klasē.en_US
dc.title.alternativeTeaching spelling in Latvian language lessons in Grade 1 - 4.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record