• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Latviešu 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Rotaļa valodas prasmju pilnveidei latviešu valodas stundās jaunākā vecuma bērniem.

Thumbnail
View/Open
299-2966-Vilcina_Inita_PmSk040048.pdf (441.9Kb)
Author
Vilciņa, Inita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Anspoka, Zenta
Date
2006
Metadata
Show full item record
Abstract
Pētījuma „Rotaļa valodas prasmju pilnveidei latviešu valodas stundās jaunākā skolas vecuma bērniem” mērķis – izzināt, kādi nosacījumi jāievēro, izmantojot rotaļu kā mācību metodi, un kā tā veicina skolēnu valodas lietošanas prasmju kvalitatīvas izmaiņas. Tēmas aktualitāte saistīta ar valodas izmantošanas nepieciešamību visu mācību priekšmetu apguvē. Lai valodas prasmju pilnveide būtu kvalitatīva ,tai ir jābūt motivētai, bet rotaļai jaunākā skolas vecuma bērni vienmēr ir motivēti. Darbā analizēta zinātniskā un metodiskā literatūra par rotaļu kā bērna darbību, raksturotas jaunākā skolas vecuma bērnu izziņas spējas un mācīšanās īpatnības, kā arī apskatītas valodas prasmju attīstīšanas un pilnveides iespējas, izmantojot rotaļu. Tiek piedāvāts 1. – 4. klasēs aprobēts rotaļu kopums klausīšanās, runāšanas, lasīšanas un rakstīšanas prasmju pilnveidei. Darbā aprakstīta un analizēta minēto rotaļu aprobācija un to izmantošanas ietekme uz skolēnu valodas prasmju attīstību un pilnveidi. Pētījums pierāda rotaļas kā mācību metodes izmantošanas efektivitāti latviešu valodas stundās un sniedz ieteikumus to iekļaušanai pedagoģiskajā procesā.
 
The title of the research is “Game as means of language development in lower primary school’ The aim of research is to find out what factors should be observed to use game as one of teaching methods and how it promotes language skills. The use of language in acquiring all subjects determines the topicality of the theme. To reach a qualitative development of language skills children have to be very well motivated and young learners are always motivated to play games. The author analyses scientific and methodological literature on using game as child’s activity. The research work characterizes young learners’ learning skills and peculiarities, analyses possibilities of developing and improving language skills by using game. The work offers a set of games for forms 1 to 4 approbated for developing listening, speaking, reading and writing skills. The researcher describes and analyses the process of approbation of games and their influence on children’s language development and improvement. The research proves the efficiency of using game as means of teaching method in the Latvian language lessons and suggests including them in pedagogical process.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10239
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV