Show simple item record

dc.contributor.advisorAvotiņa, Austraen_US
dc.contributor.authorZaļaiskalne, Anitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:07Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:07Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other2999en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10251
dc.description.abstractAnotācija Diplomdarba tēma ir „Baroka mākslas apguve 17. gadsimta kultūras kontekstā vidusskolas 11. klasē”. Ņemot vērā vispārējās vidējās izglītības standarta un kultūras vēstures mācību priekšmeta standarta prasības, kā arī balstoties uz mūsdienīgas izglītības nostādnēm, ievadā ir formulēts diplomdarba mērķis – izstrādāt šīm prasībām atbilstošu mācību saturu 9 kultūras vēstures stundām par tēmu „Baroka māksla”. Diplomdarba satura izklāstā ir raksturoti tie pedagoģiski psiholoģiskie faktori, kas ietekmē mācību procesu; jauniešu vecumposma psihiskās attīstības īpatnības, komunikācija kā mācību procesa sastāvdaļa, mācīšanās motivācija un tās paaugstināšanas iespējas, kā arī pielietojamās mācību metodes un to izvēles kritēriji. Vadoties pēc kultūras vēstures mācību priekšmeta standarta prasībām, atbilstoši tematam „17. gadsimta kultūra” , ir sagatavots skolotājam nepieciešamais teorētiskais materiāls par baroka mākslu 17. gadsimta kultūras vēstures kontekstā, sīkāk analizējot baroka mākslu Itālijā, Flandrijā, Spānijā un Holandē. Tālāk seko mācību satura izstrāde un realizācija, kas sevī ietver mācību stundu tematisko plānojumu, katras mācību stundas plānu, un mācību stundu norisi, pārbaudes darbu izstrādi par minēto tēmu, kā arī tiek analizēti mācību satura apguves rezultāti. Diplomdarba nobeigumā ir rezumēts paveiktais darbs un izdarīti secinājumi par mērķim atbilstoša mācību satura izstrādi un šī satura veiksmīgu realizāciju vidusskolas 11. klasēs.en_US
dc.description.abstractAnotation Das Thema der Diplomarbeit heisst „Der Unterricht der barokalen Kunst im Zusammenhane mit der Kultur des 17. Jhr. in der 11. klase der Mittelshule”. In der Einleitung wird das Ziel der Diplomarbeit verfolgt, ausgehend aus den Forderungen der Standards fūr die allegmeine Mittelshulbildung und auch fŅr den Unterrichtsfach der Kulturgeschichte und anhand der heuligen Entwicklungstendenzen im Bildungswesen. Es heisst, die Ausarbeitung des tehrinhalts fŅr 9 Unterrichtsstunden in der barokalen Kunst. In der Diplomarbeit werden die pädagogish – psychologishen Faktoren, die den ternprozess beeinflusst, characterisiert genauso auch die Besonderheiten der psychischen Entwicklung entsprechender Altersgruppe, ternensmotivation, ihre Anregungsmethoden, neue Initiativen im Bereich des Lernens. Zu der Grundinformation werden auch passende Unterrichtsmaterialien Ņber barokale Kunst in Italien, Spanien, Flandrien und Holland vorbereit. Weiter folgen Vorschläge fŅr den Ablauf des Unterrichts mit Tipps, Tests, die auf Themen abgestimmt sind, Analyse der Ergebuissen des Unterrichtsprozesses. Zum Schluss werden tehren und ternenden clazu angereigt dusen ausgearbeiteten Unterrichtsunhalt in der 11. Klassen der Mittelshulen Anzupassen.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleBaroka mākslas apguve 17. gadsimta kultūras kontekstā vidusskolas 11. klasēen_US
dc.title.alternativeAcquisition of the Baroque Art in the cultural context of 17th Century in Grade 11 at secondary schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record