Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorAuziņa, Anitaen_US
dc.contributor.authorDūle, Guntraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:10Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:10Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other3046en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10280
dc.description.abstractDiplomdarba temats ir – grupu darbs runātprasmes attīstīšanai sākumskolā. Darba mērķis ir noskaidrot, vai un kādas aktivitātes veicina sākumskolas skolēnu runātprasmju veidošanos un interesi par valodu kopumā. Darba praktiskā daļa veidota, ievērojot sākumskolas skolēnu psiholoģiskās īpatnības, bet to teorētiskais raksturojums sniegts 2. un 3. nodaļā. Darbā tiek atklātas grupu darba organizēšanas iespējas skolā, tā priekšrocības un trūkumi, kā arī piedāvātas aktivitātes sākumskolas skolēnu runātprasmes attīstīšanai. Par labākajām aktivitātēm darba autore uzskata dialogu veidošanu un lomu spēles, aptaujas un intervijas, jo tās, atbilstoši sākumskolas vecumposma īpatnībām, aktīvi līdzdarbojoties palīdz apgūt valodu. Par mazāk efektīvām aktivitātēm autore uzskata prāta vētru un daudzpakāpju intervijas, jo tās vairāk piemērotas pamatskolas posmam. Izstrādātais diplomdarbs var tikt izmantots kā palīglīdzeklis skolotājiem angļu valodas mācību stundu sagatavošanai sākumskolā.en_US
dc.description.abstractThe theme of diploma paper is “Group work for the development of speaking skills in primary school”. The goal of the paper is to study out what kind of activities support and enable the development of speaking sills for primary school students and raise their interest about language. The facilities of organizing the group work at school, the advantages and disadvantages of it are revealed in the paper. There are practical activities for the development of speaking skills of primary students given in the paper. The author considers making dialogues, role plays, questionnaires and interviews as the most appropriate methods for primary students according to their age. These methods promote learning language by active participation. Brain storm and multi-step interviews are considered as less effective. These are more suitable for elementary students. The paper is useful as supplementary aid for preparing lessons in primary school.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleGrupu darba izmantošana runātprasmes attīstīšanai sākumskolā.en_US
dc.title.alternativeGroup work for developing reading skills at primary school.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige