Ornamenta daudzveidīga pielietošana vizuālās mākslas apguvē pamatskolā
Автор
Akmene, Sanita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vītola, Ilze
Дата
2007Metadata
Показать полную информациюАннотации
Sanita Akmene „Ornamenata daudzveidīga pielietošana vizuālās mākslas apguvē pamatskolā” 52 lpp. 27 pielikumi, bibl. 25 gab.
Diplomdarba ietvaros tiek izvirzīta hipotēze, ka apgūstot ornamentu tiek apgūts pamatizglītības standarta saturs vizuālajā mākslā.
Diplomdarba mērķis: Noskaidrot ornamenta daudzveidīgas pielietošanas vizuālās mākslas stundās pamatskolā iespējas
Diplomdarba ietvaros tiek apskatīta ornemeneta tematikas pielietošana vizuāls mākslas stundā pamatskolā, kā pamatizglītības standarta satura apguves līdzeklis.
Darbs sastāv no trijām daļām: pirmajā daļā tiek apskatīts izglītības satandarta saturs; otrajā daļā - priekšnoteikumi uzdevumu kopas sastādīšanai un trešajā daļā tiek aprakstīta pedagoģiskā izmēģinājumdarbība un tās rezultāti.
Diplomdarba pētījuma rezultāta tiek apstiprināts, ka apgūstot ornementu skolās tiek apgūts arī pamatizglītības standarta satura struktūrkomponenti vizuālājā mākslā Sanita Akmene „Multishaped use on ornaments in visual art acquirement in lower secondary school” 52 sheet, 27 appendage, 25 bibl.
Within during the diploma work is contenplate themes of ornament using as digest the contents in standart in secondary school.
The diploma paper structure consists from three parts: the first part of work descript contents in standart of visual art in secondary school; the second part of work deskript precondition of task group drafting; the third part of work descripts pedagiogical test and results.
Different lessions in different classes, start from 5th until 9th, different lesion purpose to teach differet ages children to understan what is ornements, and how to degsit it! And teacher practices in each class. How to children enroll material. And in that way finde out that in school learning about ornement children digest structure componenets of contents in standart in secondary school.