Show simple item record

dc.contributor.advisorŽīmante, Kaivaen_US
dc.contributor.authorZarecka, Tatjanaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:14Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:14Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other30753en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10313
dc.description.abstractDiplomarba tēma ir „Didaktisko spēļu izmantošana apkārtnes mācību stundās skolēniem ar vidēji smagiem un smagiem garīgās attīstības traucējumiem”. Pētījuma mērķis: Diplomdarbā teoretiskajā daļā tiek apskatītās pedagoģiskās atziņas par didaktiskajām spēlēm: pedagogus F.Frēbeļa, M.Montesori, K.Ušinska, J.Tihejevas, A.Sorokinas, A.Bondarenko, O.Svenne, I.Kapostas darbu apskats; tiek analizēts terminu „spēle” un „rotaļa” salidzinājums; tiek apskatīta didaktisko spēļu klasifikācija; tiek apskatīta didaktiskās spēles mācību procesā, to pedagoģiskais un psiholoģiskais potenciāls; noteiktas skolēnu ar vidēji smagiem un smagiem garīgas attīstības traucējumiem īpatnības un tuvākās apkārtnes mācības vietas nozīme skolēnu ar vidēji smagiem un smagiem garīgās attīstības traucējumiem izglītošanā. Otrajā praktiskajā daļā tiek izpetīts didaktisko spēļu pielietojums skolēniem ar vidēji smagiem un smagiem garīgās attīstības traucējumiem apkārtnes mācības satura apgūšanā. Pētijuma rezultatā diplomdarba izvirzitais mērķis: izpētīt didaktisko spēļu psiholoģisko un pedagoģisko potenciālu apkārtnes mācības stundās skolēniem ar vidēji smagiem un smagiem garīgās attīstības traucējumiem - ir sasniegts.en_US
dc.description.abstractThe theme of diploma is “Using of didactic games at surroundings lessons pupils with medium hard and hard mental development disturbance”. Study of reason: In the theoretical part of diploma there is reviewed pedagogical conclusion about didactic games: work reviewed of pedagogues like F.Frebel, M.Montesori, K.Ushinsky, J.Tiheeva, A.Sorokina, A.Bondarenko, O.Svenne, I.Kaposta. In the theoretical part there is analyzed terms of “play” and “game” comparison and reviewed qualifications of didactic games. There is reviewed games in studying process, their pedagogical and psychological potential, determined pupils with medium hard and hard mental development disturbance peculiarities and studying place meaning in the nearest surroundings to pupils with medium hard and hard mental development disturbance in their education. In the practical part there is explored how pupils with medium hard and hard mental development disturbance use didactic games in surroundings of learning content. In the result of exploring the aim of diploma is; to explore didactic games’ pedagogical and psychological potential at lessons of surroundings to pupils with medium hard and hard mental development disturbance – is reached.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleDidaktisko spēļu izmantošana apkārtnes mācību stundās skolēniem ar vidēji smagiem garīgās attīstības traucējumiemen_US
dc.title.alternativeUse of didactic games in environment lessons with children with medium severe mental developmental disturbanen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record