Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorVīgante, Rasmaen_US
dc.contributor.authorBortiņa, Ritaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:14Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:14Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other30764en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10315
dc.description.abstractDiplomdarbā ir 51 lappuses, 9 tabulas, 26 attēli, un 53 literatūras avoti un 5 pielikumi. Darba hipotēze - sākumskolas bērnu ar fiziskās attīstības traucējumiem veselība tiks sekmēta, ja : • ārstnieciskās vingrošanas stundās fiziskie vingrinājumi tiks organizēti, pielietojot dažādas mācīšanās metodes; • veicot fiziskos vingrinājumus un rotaļas uzmanība tiks pievērsta nepārtraukti visam darba procesam, ne tikai darba gala rezultātam. Darbā aplūkots teorētiskais pamatojums par fiziskās veselības traucējumiem. Apskatīts bērnu ar fiziskās attīstības traucējumiem psiholoģiski emocionālais raksturojums. Izvērtēti stājas anatomiskie pamati un pareizas stājas iemaņu veidošana. Pedagoģiskajā pētījumā izstrādāts fizisko uzdevumu un rotaļu kopums, kuru sekmīgi ievērojot un izpildot, tiek veicināta bērnu ar fiziskās attīstības traucējumiem veselības nostiprināšana.en_US
dc.description.abstractDiploma paper of R. Bortiòa (2006) "Importance of Remedial Gymnastics in Health Strengthening of children with physical development disorders.. In the diploma paper there are 51 pages, 9 tables, 26 images, 53 literature sources and 5 appendices. Hypothesis of the paper . health of elementary school children with physical development disorders will be improved, if: . During the lessons of remedial gymnastics the physical exercises will be organises by using different teaching methods; . Implementing the physical exercises and games, attention will be paid continuously to the whole process of activity, not only to the result of the work. The theoretical foundation about the physical health disorders is analysed in the paper. The psychologically emotional characterization of children with physical health disorders is described in the paper as well. The anatomical basis of posture and development of correct posture have been evaluated. In the pedagogical research a set of physical exercises and games have been worked out, attentively considering and implementing which health is being strengthened of children with physical health disorders.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleĀrstnieciskās vingrošanas nozīme bērnu ar fiziskās attīstības traucējumiem veselības nostiprināšanāen_US
dc.title.alternativeRole of remedial gymnastics in strengthening the health of children with disturbances of physical developmenten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige