Show simple item record

dc.contributor.advisorVociša, Rūtaen_US
dc.contributor.authorMihelsone, Ingaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:15Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:15Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other3085en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10325
dc.description.abstractDiplomdarba tēma ir par pārbaudes darbu veidošanas principiem sākumskolā, vērtēšanas veidiem , metodēm un paņēmieniem, lai skolotājs mācētu novērtēt skolēna paveikto un arī skolēns spētu sevi novērtēt. Mērķis: Izpētīt pārbaudes darbu veidošanas principus pārejai no aprakstošās vērtēšanas uz vērtēšanu ballēs sākumskolā. Uzdevumi: 1.Izzināt un analizēt pedagoģiski psiholoģisko literatūru par pārbaudes darbu veidošanas principiem sākumskolā. 2.Analizēt dažādus vērtēšanas veidus, metodes un paņēmienus. 3.Analizēt izstrādāto pārbaužu darbu veidus, to piemērotību sākumskolas mācību procesā. Izanalizējot literatūru, gan dažādus pārbaužu veidus, svarīgākais secinājums ir , ka vērtēšanai sākumskolā jānotiek, bet ar mērķi – lai apliecinātu skolēna varēšanu. Skolotājam svarīgākais, lai novērtētu skolēna paveikto un skolēns varētu sevi novērtēt ,ir nepieciešami katrā pārbaudes darbā skaidri vērtēšanas kritēriji , nosacījumi, normas.en_US
dc.description.abstractThe Paper is devoted to such a topical problem as principles for making tests, ways of valuating and methods for teacher to know how to estimate pupil’s work and for pupil’s self valuation in Primary school. The aim of the Paper was to investigate the principles for tests in passage from describing valuation to valuation in marks in Primary school. To achieve the aim there the tasks were: 1.To study and analyse the pedagogically psychological literature on principles for tests in Primary school. 2.To analyse different ways and methods of valuation. 3.To analyse the ways of tests which are made and how they suit for the Primary school during the learning process. Analysing literature and different ways of valuation the Paper revealed the importance of valuating in Primary school with the aim to testify pupil’s ability. It can be concluded that the most important for teacher and pupil himself to valuate are clear criteria, conditions and quotas in each test.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titlePārbaudes darbu veidošanas principi pārejai no aprakstošās vērtēšanas uz vērtēšanu ballēs 1.-4.klasē.en_US
dc.title.alternativePrinciples of developing tests for the transition from descriptive assessment to assessment in points in Grades 1 - 4.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record