Show simple item record

dc.contributor.advisorAuziņa, Ausmaen_US
dc.contributor.authorStrode-Ērgle, Aijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:24Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:24Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other3213en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10400
dc.description.abstractDiplomdarbā galvenā uzmanība tiek pievērsta fovisma mākslas virziena apgūšanai mākslas skolā, kā arī audzēkņi tiek iepazīstināti ar fovisma ievērojamāko mākslinieku A. Matisu. Darba pirmā daļa ir veltīta māksliniecisko izteiksmes līdzekļu (krāsa, līnija, forma un ritms) apgūšanai mākslas skolas 3. klasē. Lai skolēni veiksmīgāk apgūtu fovisma glezniecību, diplomdarbā tiek apskatītas pusaudžu vecumposma raksturīgākās iezīmes. Praktiskajā daļā ir iekļauti speciāli uzdevumi, kas palīdz apgūt fovisma mākslas virzienu, un attīsta skolēnu abstrakto un tēlaino domāšanu. Autore apraksta izmantotās mācību metodes, kuras tika pielietotas pedagoģiskajā praksē. Diplomdarba beigās autore analizē un izvērtē skolēnu radošos mākslas darbus, kas ir pedagoģiskās izmēģinājuma darbības neatņemama sastāvdaļa. Diplomdarbs sastāv no 53 lappuses, 38 attēli, 3 tabulas, 7 pielikumi un 32 literatūras avotu nosaukums.en_US
dc.description.abstractThe main idea of diploma work is to acquire of fauvism art movement in the art school and acquaint with fauvism leader - Henri Matisse. First part of this work is dedicated to learning means of visual art expression (colour, line, form and rhythm) in the art school. In this work are considered also characteristic features of teenagers’ age. It is necessary to successfully teach children’s with fauvism art movement. The practical part of diploma work contains the set of tasks that was developed to teach 3-rd class pupils with fauvism art movement and expand abstract and imaginative ways of thinking. Author also describes used teaching methods to realise these tasks in practice. Finally author analyzes and evaluates children’s creative art works that were part of diploma work pedagogical activity. This diploma work consists of 53 pages, 38 pictures, 3 tables, 7 attachments and 32 references to external sources.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleFovisma glezniecības izpratne mākslas skolāen_US
dc.title.alternativeUnderstanding of Fauvism art movement at art schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record