Show simple item record

dc.contributor.advisorGeske, Andrejsen_US
dc.contributor.authorMarkss, Ardisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:25Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:25Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other33482en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10409
dc.description.abstractMaģistra darbs “Uztveres un loģikas nozīme inovatīvu metožu izmantošanā izglītībā” aktualizē moderno tehnoloģiju ienākšanu cilvēku ikdienā, ģimenē un skolā. Kā ņemot vērā jaunākās tendences dažādās zinātņu un tehnoloģiju jomās, šos atklājumus veiksmīgi varētu integrēt mācību procesā. Pētījuma mērķis ir inovatīvu metožu pielietošana mācību procesā un to ietekme uz izglītības kvalitāti. Tika realizēta inovatīva mācību vielas apguve speciālās skolas klasē bērniem ar funkcionāliem traucējumiem. Realizētais projekts tika analizēts, ņemot vērā iegūtos pētījumu datus un novērojumus. Darbā apkopotas iegūtās atziņas un norādīti tālākie pētījuma virzieni. Autora realizētai projekts un tā pozitīvie rezultāti pierāda inovatīvu metožu nozīmīgumu izglītības procesā, kā arī satura, formas un funkcijas ievērojamu ietekmi uz izglītības procesa kvalitāti.en_US
dc.description.abstractThe thesis “Importance of perception and logics within innovative methods of education” emphasizes the introduction of modern technology to everyday life of people in their families and at school. How, considering the modern tendencies in various scientific and technological fields, these findings could be successfully integrated into educational process. The aim of the research is the use of innovative methods in teaching process and its influence on the education quality. An innovative teaching process was realized in the class of children with functional disorders at a special school. The project was analyzed, considering the acquired research data and observations. The cognitions acquired are summarized and the future research directions are indicated. The realised project and its positive results prove the significance of innovative methods in educational process, as well as the influence of content, form and function on the quality of teaching process.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleUztveres un loģikas nozīme inovatīvu metožu izmantošanā izglītībā.en_US
dc.title.alternativeImportance of Perception and Logics within Innovative Methods of Education.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record