Показать сокращенную информацию
Pirmsskolas skolotāja darbība bērnu ar runas vai valodas traucējumiem izglītošanā vispārējā pirmsskolas izglītības iestādē
dc.contributor.advisor | Tūbele, Sarmīte | en_US |
dc.contributor.author | Preija, Kristīne | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:02:29Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:02:29Z | |
dc.date.issued | 2007 | en_US |
dc.identifier.other | 3527 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10434 | |
dc.description.abstract | Zinātniskais darbs izstrādāts pedagoģijas nozarē, pedagoģijas teorijas un speciālās pedagoģijas apakšnozarē. Darbs izstrādāts jautājumā par bērnu ar runas vai valodas attīstības traucējumiem izglītošanu pirmsskolas izglītības iestādē, kurā nav pieejams logopēds. Tas sastāv no 3 daļām : 1.Pedagoģiskie un psiholoģiskie uzskati par bērnu ar runas vai valodas attīstības traucējumiem izglītošanas iespējām vispārējā pirmsskolas izglītības iestādē. 2.pirmsskolas skolotāja darbība, metodes un paņēmieni darbam ar bērniem ar runas vai valodas attīstības traucējumiem. 3.Pedagoģiskais pētījums. Pētījums par pirmsskolas pedagogu attieksmi pret bērniem ar īpašām vajadzībām, kā arī pētījums par pirmsskolas skolotāja praktisko darbību ar bērniem ar runas vai valodas attīstības traucējumiem. Atslēgas vārdi : BĒRNS AR RUNAS VAI VALODAS ATTĪSTĪBAS TRAUCĒJUMIEM, PIRMSSKOLAS SKOLOTĀJA DARBĪBA, IZGLĪTOŠANA. Pētījuma mērķis : teorētiski pamatot un empīriski pārbaudīt, kā pirmsskolas skolotāja savā ikdienas darbā varētu palīdzēt bērnam pārvarēt runas vai valodas attīstības traucējumus. Pētījuma metodes : literatūras pētīšana un analīze, novērošana, aptauja, pedagoģiskā izmēģinājuma darbība, datu apstrāde un analīze. Ikdienas pieredze rāda, ka aizvien vairāk vispārējā tipa pirmsskolu apmeklē bērni ar runas vai valodas attīstības traucējumiem. Logopēdu nepieejamība katrā pirmsskolas iestādē arī apgrūtina palīdzības sniegšanu bērnam ar traucējumiem. Apgūstot zināmas iemaņas un pamatus attiecīgajā jomā darboties ar bērniem varētu pirmsskolas skolotāja savā ikdienas darbā, veltot šiem bērniem īpašu uzmanību. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Pirmsskolas skolotāja darbība bērnu ar runas vai valodas traucējumiem izglītošanā vispārējā pirmsskolas izglītības iestādē | en_US |
dc.title.alternative | The activities of the preschool teacher in educating the child with speech or language impediments at general preschool | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |
Файлы в этом документе
Данный элемент включен в следующие коллекции
-
Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]
IEROBEŽOTAS PIEKĻUVES KOLEKCIJA. PILNTEKSTS PIEEJAMS LU STUDENTIEM U.C. PERSONĀLAM.