Rotaļu un spēļu izmantošana sākumskolas skolēnu ar garīgās attīstības traucējumiem pašapziņas veidošanā
Author
Morozova, Jeļena
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Žīmante, Kaiva
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba tēma ir „Rotaļu un spēļu izmantošana sākumskolas skolēnu ar garīgās attīstības traucējumiem pašapziņas veidošanā”.
Darba teorētiskajā daļā var iepazīties ar skolēnu ar garīgas attīstības traucējumiem pašapziņu ietekmējošās personības īpatnībām, ko piedāvā dažādi zinātnieki, rotaļu un spēļu būtību un iedalījumu pedagoģijā.
Tā arī šajā daļā ir apskatīti zinātnieku viedokļi par:
- pašapziņas jēdzienu;
-rotaļu un spēļu organizēšanas pedagoģiskajiem priekšnosacījumiem un metodiskajiem paņēmieniem bērna pašapziņas veicināšanai ;
- pašapziņu veicinošajiem faktoriem rotaļās un spēlēs.
Trešajā, praktiskajā daļā tiek piedāvātas rotaļu un spēļu izmantošanas iespējas skolēniem ar garīgas attīstības traucējumiem pašapziņas attīstīšanai, aprakstīta pedagoģisko izmēģinājumu darbības gaita un sniegto rezultātu analīze.
Pielikumā var atrast dažādus pētījuma metožu aprakstus, kas veicina sākumskolas skolēnu ar garīgas attīstības traucējumiem pašapziņu rotaļās un spēlēs . The name of the title: plays and games using at primary schools to pupils with mental disturbance, in making of self-conscious.
In the theoretical part we can find out about about pupils mental disturbance being of self-conscious of person pecularities that are offered by different scientists, meaning plays and games substance and division and pedagogy.
So, in this part there are looked views about
•Self- conscious conceptions;
•Plays and games organization to pedagogical preconditions and methodical ways of children self- conscious promotion
•Factors of self- conscious in plays and games
In the third practical part there are offered plays and games for pupils with mental development disturbance in developing of self- conscious. In the practical part there is described pedagogical experiment activity and analysis of results as well.
Different work on methodical descriptions there is written in the supplement, which aid development to pupils at primary school with mental disturbance, their self- conscious exploring in plays and games.