Show simple item record

dc.contributor.advisorStikāne, Ilzeen_US
dc.contributor.authorKapceja, Irēnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:32Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:32Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other35617en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10453
dc.description.abstractIzstrādājot tematu „Vispārcilvēcisko vērtību aktualizēšanas iespējas vēstītājfolklorai veltītajās latviešu literatūras stundās 7. klasē mazākumtautību izglītības programmā”, izvirzīts mērķis – izpētīt vispārcilvēciskās vērtības vēstītājfolkloras žanros un iespējas aktualizēt šo vērtību nozīmi skolēnu dzīvē. Teorētiskajā daļā izpētīta literatūra par vēstītājfolklorā ietverto vispārcilvēcisko vērtību nozīmi personības attīstībā. Darbā atklāta autores praktiskā darba pieredze, veikts pedagoģiskās pieredzes apkopojums un rezultātu analīze. Apstiprinājusies izvirzītā hipotēze, ka vēstītājfolkloras žanriem veltītajās latviešu literatūras stundās vispārcilvēcisko vērtību aktualizēšana iespējama, ja vērtību meklēšanā iesaistās paši skolēni, kuri, kļūstot par vērīgu lasītāju, atklājot vēstītājfolklorā paustās tautas atziņas, apgūstot un analizējot tās, veido savu vērtīborientācijuen_US
dc.description.abstractWhen elaborating the topic on “Actualization Opportunities of General Humane Values in Latvian Literature dedicated to Informational Folklore for 7th Grade in the Minority Educational Program”, the following genre, as well as the opportunities to actualize the meaning of these values in student’s lives. In the theoretical part of the work, literature was researched on the meaning of general humane values that are included in the informational folklore, and on effects that this meaning has in personal development. The personal experience and an analysis of the results performed. The nominated hypothesis was proved to be correct, stating that actualization of general humane values during Latvian literature lessons that are dedicated to informational folklore genres is possible if students get involved in the quest for the values themselves, thus becoming observant readers, discovering the national verities that are expressed in the informational folklore, and by learning and analyzing these verities, they gain their own value – orientation.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleVispārcilvēcisko vērtību aktualizēšanas iespējas vēstītājfolklorai veltītajās latviešu literatūras stundās 7.klasē mazākumtautību izglītības programmāen_US
dc.title.alternativePossibilities of actualizing the general human values at Latvian literature lessons devoted to narrative folklore in Grade 7 in minority education programen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record