Show simple item record

dc.contributor.advisorAuziņa, Ausmaen_US
dc.contributor.authorKrastiņa, Ilzeen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:32Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:32Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other35655en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10457
dc.description.abstractDiplomdarbā "Hundertvasera darbu idejas un principi kā ierosmes avots skolēnu radošajā darbībā kompozīcijā", kura mērķis ir izpētīt, kā un ar kādiem uzdevumiem, iepazīstinot bērnus ar mākslinieka Hundertvasera mākslu, var rosināt bērnu radošo darbību. Autore, lai sasniegtu mērķi, piecās nodaļās un septiņās apakšnodaļās iepazīstina ar mākslinieka Hundertvasera neparastajām iedejām un principiem. Iepazīstoties ar Rīgas mākslas skolas profesionālās ievirzes izglītības programmā minētajiem programmas galvenajiem mērķiem, uzdevumiem un gala prasībām, noskaidro pētījuma bāzes skolas programmas noteikumus un to, vai tēma atbilst mākslas skolas programmas un kompozīcijas nodarbības prasībām. Kā arī, iepazīstoties un izpētot pedagoģisko un psiholoģisko literatūru, novērojot audzēkņu darbību, iepazīstoties ar viņu iepriekš veiktajiem uzdevumiem, noskaidro, vai tā atbilst skolnieku vecumposma īpatnībām un konkrētās pētījuma bāzes grupas vajadzībām un interesēm. Autore, iepazīstoties ar mūsdienu prasībām mācību metožu un paņēmienu izvēlē, izstrādā un realizē uzdevumu kopu, kura atbilst diplomdarba mērķa sasniegšanai un veic pedagoģiskās izmēģinājumdarbības izvērtēšanu.en_US
dc.description.abstractThe aim of the diploma work "The ideas and principles of Hundertwasser as the source of inspiration for pupils' creative activities in composition" is to investigate the ways and tasks that would stimulate the creative activities of the children by introducing them with the art of Hundertwasser. To achieve this goal the author introduces the unorthodox ideas and principles of the artist Hundertwasser in five chapters and seven subchapters. By familiarizing with the tasks, main goals and final requirements of the professional education program in Riga art school, the author clarifies the regulations of the base school's program under investigation and if the theme corresponds with the requirements of the art school program and the composition subject. Moreover, by investigating the pedagogical and psychological literature, observing the actions of the students and familiarizing with their previous tasks, the author clarifies if the theme complies with the peculiarities of the age group and the specific base group under investigation, as well as their interests. The author develops and carries out a set of tasks, that correspond to the goals of the diploma work and performs an evaluation of the pedagogical trial activities.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleHundertvasera darbu idejas un principi kā ierosmes avots skolēnu radošajā darbībā kompozīcijāen_US
dc.title.alternativeThe ideas and principles of Hundertwasser as the source of inspiration for pupils' creative activities in compositionen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record