Show simple item record

dc.contributor.advisorAnspoka, Zentaen_US
dc.contributor.authorĀboliņa, Martaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:33Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:33Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other35661en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10458
dc.description.abstractPētījuma „Folklora jaunākā skolas vecuma bērnu valodas pamatprasmju attīstīšanai latviešu valodas mācību procesā” mērķis bija pētīt un analizēt folkloras kā viena no latviešu valodas mācību satura līdzekļa ietekmi uz jaunākā skolas vecuma bērnu valodas pamat prasmju attīstību. Mūsdienu tehnoloģiju straujā attīstība arvien vairāk atsvešina mūs no gadsimtiem krātās tautas pieredzes, kas saglabājusies folkloras materiālos. Saskarē ar folkloru pakāpeniski veidojas cilvēka garīgā kultūra un etniskās identitātes apziņa. Izzinot folkloru tās daudzveidībā, cilvēks sāk apzināties sevi kā tautas daļu, pieņem par savām vispārcilvēciskās vērtības, kas izkristalizējušās un saglabātas no paaudzes paaudzē. Veiktais pedagoģiskais pētījums pierādīja, ka strādājot papildus ar folkloras materiālu, arī valodas pamatprasmju attīstība ir augstāka. Izvirzītais mērķis pierādījās pilnībā. Folkloras materiālu izmantošana ir efektīvs bērnu valodas attīstības līdzeklis mācību procesā jaunākā skolas vecuma bērniem.en_US
dc.description.abstractLatvian national folklore as support for the development of Latvian language skills in preschool from the times of researches have been made on children lessons as a mean of child’s language skills development. The theoretical part of the research is based on the investigations of Latvian national folklore. Nowadays time is very busy and technologies take more and more time in our and our children’s life. That keep as far away from our past, from knowledge, which is in Latvian national folklore.Folklore develop child’s imagination, creative thinking and to comprehensive child’s personality and identity. Reading folklore, listening to folklore music and “dainas” develop imagination that is significant necessity in preschool. Intentionally organized folklore lessons stimulate the child to work creatively and fulfil each child’s self – expression. Conclusions of the practical part: Latvian national folklore lessons promote the development of child’s language skills.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleFolklora jaunākā skolas vecuma bērnu valodas pamatprasmju attīstīšanai latviešu valodas mācību procesā.en_US
dc.title.alternativeFolklore as a means for developing junior pupils’ basic language skills in the study process of the Latvian language.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record