Show simple item record

dc.contributor.advisorKincāns, Vladimirsen_US
dc.contributor.authorSlišāne, Anneleen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:33Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:33Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other35662en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10459
dc.description.abstractDiplomdarba tēma ir laika jēdziena izpratne vizuālajā mākslā no piektās līdz devītajai pamatskolas klasei. Diplomdarbā ir veikts pētījums par piekto līdz septīto klašu skolēnu izpratnes par laika jēdzienu mākslā veidošanos. Diplomdarba pirmajā daļa ir pētīts laika jēdziens modernās mākslas virzienos (kubisms, futūrisms, rejonisms, dadaisms, sirreālisms, opārts un kinētiskā māksla, postminimālisms), kā arī fotogrāfijā un animācijā. Diplomdarba otrajā daļa ir izstrādāta atbilstoša uzdevumu kopa, kas veidota atbilstoši pusaudžu vecumposma īpatnībām. Uzdevumu kopa sastāv no trīs daļām - laika jēdziens modernajā mākslā, laika jēdziens fotografējot un laika jēdziens animācijā. Visi uzdevumi veidoti, lai palīdzētu skolēniem veidot izpratni par laika jēdzienu mākslā. Uzdevumi ir interesanti un metodiski daudzveidīgi. Diplomdarba nobeigumā ir veikta īstenotās uzdevumu kopas rezultātu analīze. Pielikumos ir apskatāmi mācību metodiskie materiāli un bērnu darbi.en_US
dc.description.abstractThe subject of the dissertation is the understanding of the time concept in the visual art for students of the fifth to ninth grades in primary school. This dissertation surveys the development of the understanding of time concept in the visual art of students of the fifth to ninth grades in primary school. In the first part of the dissertation the concept of time is given in course of the modern art as Cubism, Futurism, Dadaism, Surrealism, Optic art and Kinetic art, Post minimalism as well as in photography and animation. In next chapter practical exercises are developed for the children in respective age group. The exercises are divided in tree groups: the time concept in the modern art, the time concept in the photography and the time concept in the animation. All exercises are shaped to help to develop the understanding of the time concept in the art. The exercises are interesting and methodologically varied. The remaining chapter examines results of the implemented exercises. The annexes with teaching aids and students' works are added.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleLaika jēdziena izpratne vizuālajā mākslā 5.-9. kl.en_US
dc.title.alternativeThe understanding of the time concept in the visual art for fifth to ninth grades in primary schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record