Show simple item record

dc.contributor.advisorVociša, Rūtaen_US
dc.contributor.authorVagule, Astrīdaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:34Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:34Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other35732en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10469
dc.description.abstractDiplomdarba mērķis- apzināt un izvērtēt teorētiskos avotus par skolēnu sadarbības prasmju veidošanu un izpētīt to iespējas dabas zinības stundās sākumskolā. Diplomdarbs veltīts- 1.lai pētītu pētnieciskās darbības metožu izmantošanas iespējas sākumskolā, dabas zinības stundās un projektu nedēļā 3. klasē; 2.izanalizētu pētnieciskās darbības metožu izmantošanas iespējas sākumskolā; Diplomdarba pētnieciskajā darbā tika izmantotas šādas mācību metodes- saruna, pētījums, rotaļa, ekskursija, projekts, darbs grupās, pastāvīgais darbs. Pētījuma uzdevumi: •izpētīt pedagoģisko literatūru par pētniecisko darbību dabas zinības stundās; •izpētīt un analizēt skolēnu pētniecisko darbību 1.klases dabas zinības stundās, projektu nedēļa 3.klasē, novērot skolēnu sadarbības prasmes. Pēc autores domām diplomdarba izvirzītais mērķis tika sasniegts. Darbā tika izmantotas Babauska J., Laivinieces D., Arāja R. teorētiskās domas, kursu materiāli, personīgā pieredze. Atslēgas vārdi- dabaszinības, mācību metodes, pētnieciskā darbība, prasmes, iemaņas. Diplomdarbs sastāv no 59.lpp., 3 pielikumiem, 28 literatūras avotiem.en_US
dc.description.abstractAim of the Graduation Paper:to gather and assess theoretical sources on development of schoolchildren’s cooperation skills and to study opportunities to use them in natural science classes at primary school. The Graduation Paper is dedicated to 1.studies of opportunities to use methods of research activities in natural science classes and during the project week in form 3 of primary school; 2.analysis of opportunities to use methods of research activities at primary school. The following study methods were used in research work of the graduation paper – discussions, research, games, excursions, project, group work, independent work. Research tasks: 1.to study literature on research activities in natural science classes; 2.to observe the schoolchildren’s research activity, their positive emotions and their cooperation skills in natural science classes in form 1 and during the project week in form 3. The aim set in the graduation paper has been achieved. Theory, course materials and experience of J.Babauskis, D. Laiviniece and R.Arājs have been used in the Paper. Key words:natural sciences, study methods, research activity, skills Graduation Paper is on 59.pages, it consists of 3appendices and 28 pieces of literary sources.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titlePētnieciskās darbības sadarbības prasmes attīstība dabaszinību stundās 1.-4.klasē.en_US
dc.title.alternativeDevelopment of the cooperation skills of research activities in nature sciences lessons in Grades 1- 4.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record