Show simple item record

dc.contributor.advisorVaivare, Baibaen_US
dc.contributor.authorGelzberga, Montaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:34Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:34Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other35742en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10470
dc.description.abstractLai bērns izaugtu par kultūras cilvēku, lai celtu skolēnu nacionālo pašapziņu, vairotu viņa piederības apzināšanos savai tautai, jādod tiem iespēja iepazīt un apgūt tautas kultūras mantojumu, veicinot izpratni par kultūras daudzveidības pozitīvo vērtību. Darbu rakstot tiek pētīts latviešu kultūras mantojums, tā nozīme bērna attīstībā, kā arī tiek pētīti vingrinājumu kopas izveides principi un veidoti vingrinājumi, ar ieteikumiem skolotājiem, rokdarbu stundām latviešu kultūras mantojuma apguvei 1. klasē. Izzinot un analizējot kultūrmantojuma apguves iespējas rokdarbos 1. klasē, var secināt, ka izveidojot atbilstošu vingrinājuma kopu rokdarbiem, ir iespēja bērniem tālāk nodot latviešu kultūras mantojumu. Kultūras mantojuma apguve ir iespējama visās rokdarbu saturu veidojošajās nozarēs – gan apgūstot telpas kultūru, gan galda kultūru, gan strādājot ar tekstilijām, papīru, kartonu, dabas materiāliem, stiepli, gan apgūstot dārza kopšanas elementus un tehnisko modelēšanu.en_US
dc.description.abstractTeacher have to give children an opportunity to acquainted with nation heritage and promote understanding about culture multishaped positive value for growing up children as culture person, to improve students national self – confidence, to increase belonging awareness to their nation. There are studied Latvians heritage, its importance for children development. There are researched principles of forming practice group with suggestions for teachers, for manual training to acquire Latvians heritage for children in form 1. There are found out and analysed acquirement possibilities of manual training in class 1 and done conclusion that appropriate formed practice group for manual training, there is possible to pass on Latvians heritage for children. The heritage acquirement is possible through different activities of manual training – to acquire rooms and dinner culture, by working with textiles, paper, pasteboard, nature materials, wire, also to acquire elements of gardening and technical simulating.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleVingrinājumu kopas izveide latviešu kultūras mantojuma apguvei rokdarbos 1.klasē.en_US
dc.title.alternativeDeveloping a set of exercises for acquiring Latvian cultural heritage in handicrafts in Grade 1.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record