Mācību satura izstrāde sociālajās zinībās 8.klasei
Author
Maurīte, Anita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Golubeva, Ausma
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarbā tika pētīta problēma – kā optimizēt sociālo zinību mācību saturu 8.klasei pie mācību plānā atļautā stundu skaita, jo 2006./2007.mācību gada mācību plānā sociālajām zinībām paredzēta 1 stunda nedēļā.
Lai izpētītu šo problēmu, tika izvirzīts pētījuma mērķis - izstrādāt un aprobēt mācību saturu sociālajās zinībās 8.klasei. Pētījuma mērķa sasniegšanai izvirzīti sekojoši uzdevumi:
-analizēt pedagoģisko literatūru par pētāmo problēmu,
-analizēt normatīvos dokumentus,
-izstrādāt un aprobēt mācību programmu sociālajās zinībās 8.klasei.
Diplomdarba mērķis tika sasniegts – izstrādāt un aprobēts mācību saturs sociālajās zinībās 8.klasei.
Diplomdarbā tika rastas atbildes uz pētnieciskajiem jautājumiem:
-mācību satura izstrādi nosaka reglamentējošie dokumenti - standarts un paraugprogramma.
-sastādot mācību saturu jāievēro skolēnu vecumposma īpatnības.
Darbs uzrakstīts latviešu valodā, darba apjoms 71 lpp.
Darbā ir 3 pielikumi. The Research focused on the following problem – how to optimize the content of Social Studies in form 8 taking into account the allowed number of lessons envisaged in the curriculum, i.e., 1 lesson per week in school year 2006/2007.
In order to research the problem, the author has formulated the aim of the research – to work out the content of Social Studies for form 8 and to approbate it. The following tasks were set in order to accomplish the aim of the research:
-To analyse the pedagogical literature about the problem,
-To analyse the subject standard,
-To work out and approbate the syllabus of Social Studies for form 8.
The aim of the Research was achieved – the author has worked out and approbated the content of Social Studies for form 8.
The Research gave answers to the following questions:
-The subject content must be worked out following the standards and exemplary curriculum.
-Pupils’ age group characteristics must be taken into account as well.
The work was written in Latvian. It consists of 71 page, including 3 Annexes.