Show simple item record

dc.contributor.advisorLasmanis, Aivarsen_US
dc.contributor.authorGoiževska, Līgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:36Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:36Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other3604en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10487
dc.description.abstractBakalaura darbs veltīts teātrsporta un kreativitātes mijiedarbības izpētei. Pētījuma aktualitāte pamatojas mūsdienu sabiedrības strauji mainīgajā attīstības tempā, pieaugot pieprasījumam pēc kreatīvām personībām. Pētījuma mērķis ir teorētiski pamatot un empīriski pārbaudīt teātrsporta iespējas 12 - 13 gadīgu pusaudžu kreativitātes veicināšanā teātra pulciņā. Lai mērķi sasniegtu, pētījuma teorētiskajā daļā tiek aplūkots: 1.Teātrsports 2.Pusaudžu vecumposma īpatnības 3.Kreativitāte Pētījuma empīrisko daļu veido 5 kreativitātes pazīmju izteiktības izpēte teātra pulciņa 6 respondentiem teātrsporta nodarbībās, veicot pedagoģisko novērošanu. Pielietojot datu analīzes metodi, tiek secināts, ka teātrsporta metodika, piedāvājot vingrinājumu sistēmu, kas aktivizē iztēli, attīsta prasmi improvizēt un rosina spontanitāti, ir nozīmīgs 12 – 13 gadīgu pusaudžu kreativitātes veicinātājs. Atslēgvārdi: teātrsports, pusaudži, kreativitāte, teātra pulciņš.en_US
dc.description.abstractThe bachelor paper is concerned with link between theatresport and creativity. The topicality of the research is determined by the growing need for creative personalities in our developing and fast-moving society. The aim of the bachelor paper is to prove both theoretically and empirically that theatresport is an effective means to develop and facilitate creativity of adolescent group. To fulfill the aim the theoretical part of the paper deals with: 1.Theatresport 2.Characteristics of adolescent 3.Creativity The empirical part is examines 5 characteristic features of creativity of 6 members of the theatre club. Pedagogical observation was used as data collection method. Data analysis was employed to draw the conclusion that the set of exercises that theatresports methodology offers facilitate development of creativity, improvisation skills and encourage spontaneity which has a very great role in development of creativity in the group of 12 -13 year old teenagers. Key words: theatresport, adolescence, creativity, theatre club.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleTeātrsporta nozīme 12-13 gadīgu pusaudžu kreativitātes atraisīšanā teātra pulciņāen_US
dc.title.alternativeRole of the theatre-sport in unbinding the creativity of 12-13 years old adolescents in the drama circleen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record