dc.contributor.advisor | Lasmanis, Aivars | en_US |
dc.contributor.author | Goiževska, Līga | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:02:36Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:02:36Z | |
dc.date.issued | 2007 | en_US |
dc.identifier.other | 3604 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10487 | |
dc.description.abstract | Bakalaura darbs veltīts teātrsporta un kreativitātes mijiedarbības izpētei.
Pētījuma aktualitāte pamatojas mūsdienu sabiedrības strauji mainīgajā attīstības tempā, pieaugot pieprasījumam pēc kreatīvām personībām.
Pētījuma mērķis ir teorētiski pamatot un empīriski pārbaudīt teātrsporta iespējas 12 - 13 gadīgu pusaudžu kreativitātes veicināšanā teātra pulciņā.
Lai mērķi sasniegtu, pētījuma teorētiskajā daļā tiek aplūkots:
1.Teātrsports
2.Pusaudžu vecumposma īpatnības
3.Kreativitāte
Pētījuma empīrisko daļu veido 5 kreativitātes pazīmju izteiktības izpēte teātra pulciņa 6 respondentiem teātrsporta nodarbībās, veicot pedagoģisko novērošanu.
Pielietojot datu analīzes metodi, tiek secināts, ka teātrsporta metodika, piedāvājot vingrinājumu sistēmu, kas aktivizē iztēli, attīsta prasmi improvizēt un rosina spontanitāti, ir nozīmīgs 12 – 13 gadīgu pusaudžu kreativitātes veicinātājs.
Atslēgvārdi: teātrsports, pusaudži, kreativitāte, teātra pulciņš. | en_US |
dc.description.abstract | The bachelor paper is concerned with link between theatresport and creativity.
The topicality of the research is determined by the growing need for creative personalities in our developing and fast-moving society.
The aim of the bachelor paper is to prove both theoretically and empirically that theatresport is an effective means to develop and facilitate creativity of adolescent group.
To fulfill the aim the theoretical part of the paper deals with:
1.Theatresport
2.Characteristics of adolescent
3.Creativity
The empirical part is examines 5 characteristic features of creativity of 6 members of the theatre club. Pedagogical observation was used as data collection method.
Data analysis was employed to draw the conclusion that the set of exercises that theatresports methodology offers facilitate development of creativity, improvisation skills and encourage spontaneity which has a very great role in development of creativity in the group of 12 -13 year old teenagers.
Key words: theatresport, adolescence, creativity, theatre club. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Teātrsporta nozīme 12-13 gadīgu pusaudžu kreativitātes atraisīšanā teātra pulciņā | en_US |
dc.title.alternative | Role of the theatre-sport in unbinding the creativity of 12-13 years old adolescents in the drama circle | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |