Zīmēšanas pamatprasmju pilnveidošana 2-3 gadus veciem bērniem pirmskolā
Автор
Kampe, Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Āboltiņa, Līga
Дата
2007Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba temats ir zīmēšanas pamatprasmju attīstība 2 – 3 gadus veciem bērniem pirmsskolā.
Bakalaura darba pētījuma mērķis ir izzināt zīmēšanas pamatprasmju attīstību un, izmantojot atbilstošu programmu, veicināt zīmēšanas pamatprasmju pilnveidošanu.
Darba teorētiskajā daļā aplūkota: 1. zīmēšana kā viena no vizuālās mākslas darbībām vispārīgs raksturojums, kā arī zīmēšanas pamatprasmju skaidrojums un būtība; 2. zīmēšanas prasmju raksturojums pirmsskolas izglītības programmā un citos avotos; 3. zīmēšanas pamatprasmju attīstības priekšnosacījumi.
Darba praktiskajā daļā tika veikta bērnu sākotnējā diagnosticēšana, pēc kuras tika sastādīta zīmēšanas pamatprasmju attīstošā programma, kura tālākajā pētījuma gaitā tika aprobēta. Pēc programmas aprobācijas tika analizēti iegūtie rezultāti, lai konstatētu programmas efektivitāti.
Pēc iegūtajiem datiem var secināt, ka izstrādājot atbilstošu zīmēšanas pamatprasmju attīstošu programmu, realizējot to akcentējot izvēlēto pamatprasmju lietojumu, ir iespējams uzlabot bērnu sasniegumus zīmēšanas pamatprasmju apgūšanā. The theme of Bachelor is drawing skills progress 2 -3 years old children in preschool.
Goal of Bachelor is inquire about drawing skills progress and using appropriate program enable improvement of drawing skills.
Theoretical part of research author consider: 1. drawing like one of the operation of visual art - general characterization; 2. draws skill characterization in preschool program and in the other sources; 3. drawing skills developmental precondition.
In practical part of research was realize children initial determination with this information author compose program of perfection drawing skills. This program was approbating. After approbating author analyze acquired results to prove program effectiveness.
According to acquired information author inferred that using appropriate drawing program is possible to make better children drawing skills.