Pilsētas un lauku skolas vide: salīdzinošais aspekts
Author
Miesniece, Signe
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šteinberga, Agnese
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Pētījumā tiek salīdzināta skolas vide pilsētas un lauku skolā.
Pētījuma mērķis: izzināt un analizēt teorētisko literatūru par skolas vidi un salīdzināt skolas vidi pilsētas un lauku skolās.
Bakalaura darbs sastāv no 2 daļām:
1.daļā pētīti D. Lieģenieces, I. Ķesteres, V. Zelmeņa, A. Zvirbules, L. Žukova un citu autoru darbi par skolas vides jēdzienu un skolotāja lomu skolas vides pilnveidē;
2. daļa ir metodiski praktiskā, kurā ar anketu palīdzību tiek aptaujāti 3 pilsētu un 3 lauku skolu skolēni un skolotāji, lai noskaidrotu viņu viedokli par skolas vidi viņu skolā. Pēc tam iegūtie dati tiek salīdzināti.
Pētījums veikts trīs pilsētas un trīs lauku skolās.
Pētījuma gaitā tika salīdzināta skolas vide trīs pilsētas un trīs lauku skolās. Noteikts atšķirīgais un kopīgais, kas pastāv starp skolas vidi pilsētas un lauku skolās.
Izstrādātais teorētiskais un praktiskais pētījums noderēs skolu pedagogiem.
Atslēgvārdi: vide, skolas vide, lietu vide, mācību vide, skolotājs. In research compare school’s environment to rustic school with city school.
Research aim: to find out and analyse theoretical literature about school’s environment and compare school’s environment in to rustic school’s with in city school.
Bachelor consists of 2 parts:
In forepart is researched D. Lieģenieces, I. Ķesteres, V. Zelmeņa, A. Zvirbules, L, Žukova and other author literature sources about school’s environment idea and teacher’s part in school’s environment perfection.
In the second part is methodological practical, in which by questionnaire method arrive survey 3 rustic and 3 city school‘s student and teacher, than query their position about school’s environment in their school. Then findings has compare.
Research was realized in 3 rustic and 3 city school.
During research was compare school’s environment to rustic school with city school. Then define varied and shared, who stand between school’s environment in rustic and city school.
This research may use school teacher.
Key words: environment, school’s environment, object’s environment, instructional environment, teacher.