Show simple item record

dc.contributor.advisorŠteinberga, Agneseen_US
dc.contributor.authorMiesniece, Signeen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:39Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:39Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other36286en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10510
dc.description.abstractPētījumā tiek salīdzināta skolas vide pilsētas un lauku skolā. Pētījuma mērķis: izzināt un analizēt teorētisko literatūru par skolas vidi un salīdzināt skolas vidi pilsētas un lauku skolās. Bakalaura darbs sastāv no 2 daļām: 1.daļā pētīti D. Lieģenieces, I. Ķesteres, V. Zelmeņa, A. Zvirbules, L. Žukova un citu autoru darbi par skolas vides jēdzienu un skolotāja lomu skolas vides pilnveidē; 2. daļa ir metodiski praktiskā, kurā ar anketu palīdzību tiek aptaujāti 3 pilsētu un 3 lauku skolu skolēni un skolotāji, lai noskaidrotu viņu viedokli par skolas vidi viņu skolā. Pēc tam iegūtie dati tiek salīdzināti. Pētījums veikts trīs pilsētas un trīs lauku skolās. Pētījuma gaitā tika salīdzināta skolas vide trīs pilsētas un trīs lauku skolās. Noteikts atšķirīgais un kopīgais, kas pastāv starp skolas vidi pilsētas un lauku skolās. Izstrādātais teorētiskais un praktiskais pētījums noderēs skolu pedagogiem. Atslēgvārdi: vide, skolas vide, lietu vide, mācību vide, skolotājs.en_US
dc.description.abstractIn research compare school’s environment to rustic school with city school. Research aim: to find out and analyse theoretical literature about school’s environment and compare school’s environment in to rustic school’s with in city school. Bachelor consists of 2 parts: In forepart is researched D. Lieģenieces, I. Ķesteres, V. Zelmeņa, A. Zvirbules, L, Žukova and other author literature sources about school’s environment idea and teacher’s part in school’s environment perfection. In the second part is methodological practical, in which by questionnaire method arrive survey 3 rustic and 3 city school‘s student and teacher, than query their position about school’s environment in their school. Then findings has compare. Research was realized in 3 rustic and 3 city school. During research was compare school’s environment to rustic school with city school. Then define varied and shared, who stand between school’s environment in rustic and city school. This research may use school teacher. Key words: environment, school’s environment, object’s environment, instructional environment, teacher.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titlePilsētas un lauku skolas vide: salīdzinošais aspektsen_US
dc.title.alternativeThe environment of urban and rural schools: the comparative aspecten_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record