• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Izziņas darbības veicināšanas iespējas dabaszinībās, izmantojot ekskursiju metodi

Thumbnail
Открыть
299-3672-Kepule_Inga_Peda010273.pdf (767.4Kb)
Автор
Ķepule, Inga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vociša, Rūta
Дата
2007
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Šī darba apjoms ir 52 lpp. Tas sastāv no ievada, teorētiskās un praktiskās daļas, secinājumiem, literatūras saraksta un pielikumiem. Teorētiskajā daļā ir trīs nodaļas, kurās tiek aplūkotas izziņas darbības veicināšanas iespējas izmantojot ekskursiju metodi. Pirmajā nodaļā tiek aplūkots izziņu intereses veidošanas process un nosacījumi. Otrajā nodaļā tiek runāts par izziņu darbības aktivizāciju sākumskolā kā psiholoģiski pedagoģisko problēmu. Trešā nodaļa ir veltīta ekskursiju metodei kā efektīvākajam izziņas interešu rosinātājam dabaszinībās. Trešo nodaļu veido trīs apakšnodaļas, kurās tiek nosauktas ekskursijas kā mācību metodes priekšrocības, trūkumi un problēmas, otrajā tiek analizēts pirms un pēc ekskursijas darbs, trešajā tiek runāts par skolotāja lomu izziņu intereses veidošanā ekskursijas laikā. Praktiskajā daļā ir iekļautas trīs nodaļas, kurās tiek veikta situācijas kā sākuma punkta izpēte, tiek izstrādāta pētījuma darbības programma, un tiek atainoti pētījuma darbības rezultāti. Secinājumos ir apkopotas visa pētījuma gaitā gūtās atziņas par to, ka mācību vielas apgūšana dabaszinībās notiek veiksmīgāk, skolēni ir vairāk motivēti mācībām, notiek izziņas darbības aktivizācija, ja skolotājs izmanto ekskursijas metodi sākumskolā. Atslēgvārdi: dabaszinības, intereses, izziņas darbība, sākumskola, metodes, ekskursija
 
The paper consists of 52 pages. It has introduction, theoretical and practical parts, conclusion, bibliography, additions. Theoretical part consists of three sections, which relates about favoring reference action using excursion method in primary school. First section describes formations reference interests of processes and conditions. Second section is about reference action activation and psychological/ pedagogical problems in primary school. Third section of theoretical part describes excursion method as an effective initiator of nature science reference interests. This section consists of three subsections in which excursions are analysed as school methods. In second one the work before and after excursion is analyzed. Third subsection relates about teachers role in reference action during excursion. Practical part includes three sections, which investigates situations at beginning point, developed research activity program and results. Conclusions cover all research cognitions that material of natural sciences can be acquired successfully that pupils are more motivated to learn that activates reference action in case if teacher uses excursion method. Keywords: nature sciences, interests, reference action, school, methods, excursion
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10543
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV