dc.contributor.advisor | Štekele, Inese | en_US |
dc.contributor.author | Artemenkova, Tatjana | en_US |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | en_US |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T13:02:44Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T13:02:44Z | |
dc.date.issued | 2008 | en_US |
dc.identifier.other | 36745 | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10546 | |
dc.description.abstract | Diplomdarba tēma ir „ Sociālpedagoģiskā darbība Krāslavas grāfa Plātera poļu pamatskolā ar 6. – 9. klases skolēniem, kuriem nepietiekams vērtējums mācībās”. Darba mērķis ir noskaidrot iemeslus, kāpēc skolēniem ir nepietiekams vērtējums mācībās un izstrādāt sociālpedagoģiskas darbības modeli darbam ar 6. – 9. klases skolēniem, kuriem ir nepietiekams vērtējums mācībās. Mērķa sasniegšanai izvirzītie uzdevumi: 1. raksturot pusaudžu vecumposmu īpatnības; 2. raksturot mācību grūtības; 3. raksturot pusaudžu mācīšanās motivāciju; 4. raksturot skolas un ģimenes sadarbību; 5. raksturot sociālpedagoģiskās darbības metodes; 6. izstrādāt sociālpedagoģiskā darbības modeli darbam ar 6. – 9. klases skolēniem Krāslavas grāfa Plātera poļu pamatskolā, kuriem ir nepietiekams vērtējums mācībās un aprobēt sociālpedagoģiskās darbības modeli Krāsalvas grāfa Plātes poļu pamatskolā . Darbā tika aprakstīts sociālpedagoģiskā darbība ar četriem skolēniem, kuriem bija nepietiekams vērtējums mācībās. | en_US |
dc.description.abstract | . The topic of the diploma thesis is the “Social – educational activities in the Kraslava Polish Elementary School of Count Plater with the students of grades 6 – 9 with the inadequate academic evaluation”. The goal of the thesis is to determine the reasons for the inadequate academic evaluation of the students and produce the program for the social – educational activities for the work with the students of grades 6 – 9 with the inadequate academic evaluation. The tasks set for the achievement of the goal of the thesis: 1) to characterize the peculiarities of the teenager life stage; 2) to characterize the academic difficulties; 3) to characterize the academic motivation of the teenagers; 4) to characterize the collaboration of school and family; 5) to characterize the methods of the social – educational activities; 6) to produce the program of the social – educational work with the students of grades 6 – 9 in the Kraslava Polish Elementary School of Count Plater who experience an inadequate academic evaluation, and approbate the program of the social – educational activities in the Kraslava Polish Elementary School of Count Plater. The thesis describes the social – educational activities directed towards four students with the inadequate academic evaluation. | en_US |
dc.language.iso | N/A | en_US |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Pedagoģija | en_US |
dc.title | Sociālpedagoģiskā darbība Krāslavas Grāfa Plātera poļu pamatskolā ar 6.- 9. klašu skolēniem, kuriem ir nepietiekams vērtējums mācībās | en_US |
dc.title.alternative | Social pedagogical work at Krāslava Grāfa Plātera Polish primary school with Grades 6 - 9 pupils having insufficient marks in their studies | en_US |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | en_US |