Sociālpedagoģiskā darbība bērnu un jauniešu centrā "Rīgas skolēnu pils"
View/ Open
Author
Bočkareva, Agnese
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Treimane, Gunta
Date
2008Metadata
Show full item recordAbstract
Darbā aplūkotas bērnu un jauniešu brīva laika lietderīgas izmantošanas iespējas,
akcentējot interešu un neformālo izglītību.
Ir svarīgi, lai bērniem un jauniešiem tiktu nodrošinātas iespējas brīvo laiku pavadīt
lietderīgi, tādējādi neizniekojot to un nepakļaujot sevi dažādiem riska faktoriem.
Pētījuma mērķis ir sociāla pedagoga darbības virzienu izzināšana un realizēšana Bernu
un jauniešu centra „Rīgas Skolēnu pils”.
Darba apkopota informācija par sociāla pedagoga darbu interešu izglītības iestādes, ka
ari apkopoti pētnieciskie dati, kuri iegūti Bernu un jauniešu centra „Rīgas Skolēnu pils”.
Pētījuma paradīta autores veikta sociālpedagoģiskās darbības programma un tas
aprobācija, analīze un secinājumi.
Darbs sevi ietver : ievadu, 5 nodaļas, nobeigumu, izmantoto avotu sarakstu un
pielikumus.
Atslēgvardi : Brīvais laiks, interešu izglītība, interešu izglītības iestāde, neformāla izglītība, sociālpedagoģiskā darbība. In this work is examined children and youths free time useful spending possibilities,
accentuating interests and unformal education.
It`s important to provide children and youths with possibility to spent their free time
useful, to keep it this way and not to bring themselves under different risk factors.
The purpose of this research is to find out social teacher`s ways of activity and
realistion at Children and youths center „Riga Pupil palace”.
The information about social teacher`s work interests in the education establishments
and research facts, which recieved from Children and youths center „Riga Pupil palace” are
summerized in this work.
Social educational theory programm and this programm approbation, analysis and
conclusions, performed by author, is shown in this research.
This work consists of introduction, 5 chapters, the end, the list of used channels and
enclosure.
Keywords: Free time, interests education, the establishment for interests education,
unfromal education, social educational theory activity.