Show simple item record

dc.contributor.advisorKincāns, Vladimirsen_US
dc.contributor.authorFrīdenfelde, Indraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:45Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:45Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other3690en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10557
dc.description.abstractDarba saturs: 48 lappuses, 4 tabulas, 3 grafikiem, pielikumus, 22 literāros avotus. Atslēgas vardi: pirmskola, sākumskola, krāsas, krāsu pielietojums un apguve, izziņas procesi. Pētījuma mērķis ir Pētīt krāsas izmantošanas iespējas nodarbībās pirmsskolas sagatavošanas grupā un vizuālās mākslas nodarbībās sākumskolas 1. klase. Pētījuma objekts: Pirmsskolas un sākumskolas bērnu krāsu izpratne un apguve. Pētījuma hipotēze: Krāsas izmantošana sekmē pirmsskolas sagatavošanas grupas un sākumskolas 1. klases bērnu izziņas sfēras un radošo attīstību. Darba teorētiskā daļa balstās uz pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras apskati par krāsas pielietojumu un apguvi vizuālajā mākslā, nodarbībās. Praktiskajā darba daļā tika izveidota uzdevumu kopa ar mērķi konstatēt un izanalizēt pirmsskolas sagatavošanas un sākumskolas 1. klases bērnu izpratni par krāsām un to pielietošanas iespējām. Veiktie novērojumi ļauj secināt, ka krāsu pielietojuma un apguves procesu mērķtiecīga izmantošana vizuālas mākslas mācīšanā, nodarbības palielina bērnu zināšanas, pieredzi un izziņas dziļumu. Pētījumu bāze: Valmieras pirmsskolas iestāde „Auseklītis”, sagatavošanas grupiņa “Prātuliši” (23 bērni). Valmieras, Kocenu pag. pamatskolas 1. klases bērni (20 bērni). Darbu var izmantot pirmsskolas un sākumskolas skolotāji, lai padziļinātu savas zināšanas par krāsas pielietojumu un apguvi nodarbībās un to ietekmi uz bērnu attīstību.en_US
dc.description.abstractContent of the paper: 48 pages, 4 tables, appendices, 22 sources of literature. Keywords: pre-school, colours, use and study of colours, elementary school. Aim of the research: to investigate the possibilities of use of colours at pre-school preparation groups and visual arts classes at elementary school (Class 1). Object of the research: perception and study of colours at pre-school and elementary school Hypothesis of the research: The use of colours at pre-school preparation groups and elementary school (Class 1) promotes the children creative development and development of investigation aspects. The theoretical part of the paper is based on the analysis of pedagogical literature on the use and study of colours at visual arts classes. In the practical part of the paper, there was formed a set of exercises with an aim to detect and analyse the colour perception of pre-school and Class 1 at elementary school age children and its application possibilities. On the basis of the carried out observations are concluded the following: the aimed applications of colour use and study process at visual arts teaching process and classes increases knowledge, experience and deepens the perception. The base of the research:, School preparation group „Pratuliši” of „Auseklitis” (23 children) (Pre-school institution in Valmiera). Valmiera 1st primary school, Class 1 (20 children). The paper may be used by pre-school and elementary school teachers to deepen their knowledge in colour use and study at classes and its influence on the children development.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleKrāsu pielietojums un apguve vizuālās mākslas nodarbībāsen_US
dc.title.alternativeUse of colours and their acquisition at visual art lessonsen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record