Show simple item record

dc.contributor.advisorVulāne, Annaen_US
dc.contributor.authorErcika, Sanitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:46Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:46Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other3697en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10564
dc.description.abstractDiplomdarbā risināta problēma, kā sekmīgāk attīstīt mazākumtautību izglītības programmu skolēnu sociokultūras kompetenci, konkrēti, starpkultūru dialoga veidošanas prasmi, latviešu valodas un literatūras stundās izzinot koncepta laime nozīmi latviešu un krievu kultūrā. Pētījuma mērķis: izveidot un aprobēt mācību materiālu par tematu „Koncepts laime latviešu valodā” mazākumtautību skolas 9. klases skolēnu sociokultūras prasmju attīstīšanai. Pētījuma 5 nodaļās raksturota lingvistiski pedagoģiskā, teorētiskā bāze, izstrādāts un aprobēts didaktiskais materiāls, kā arī analizēti darba gaitā gūtie rezultāti. Pētījuma autore secina: izstrādātais didaktiskais materiāls sekmē skolēnu sociokultūras kompetences veidošanos, jo skolēni attīstīja prasmi iegūt kulturoloģisko informāciju no dažādiem avotiem, izmantot to starpkultūru dialoga un kulturoloģiski marķēta teksta veidošanā.en_US
dc.description.abstractThe main problem is solved in this work: how to successfully develop the social cultural competence for students of the minority educational programs, specifically to develop skills to generate intercultural dialogue during Latvian language lessons, how to find out the meaning of happiness’ concept in the Latvian and Russian cultures. The aim of the diploma paper – to create and to test educational material for theme “’Happiness’ concept in Latvian language”, for developing social cultural skills for students in the 9th form of minority schools. The work consists of five parts. There is the describing of linguistic-pedagogical base in these parts, the didactic material is worked out and tasted and the main result, what was received during this work, is analyzed. It is – the developing didactic material promote to generate the social cultural competence, students developed skills to receive culture logical information from different sources and to use this information for dialogue and labeled text generation.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleSkolēnu sociokultūras kompetences veidošana latviešu valodas stundās mazākumtautību programmas 9.klasēen_US
dc.title.alternativeDevelopment of pupils’ socio-cultural competence at Latvian language lessons in Grade 9 in minority programen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record