Show simple item record

dc.contributor.advisorTūbele, Sarmīteen_US
dc.contributor.authorLīdaka, Jolantaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:48Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:48Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other3716en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10581
dc.description.abstractDiplomdarbs ir par vārdu krājuma pilnveidošanas iespējām bērniem ar valodas sistēmas nepietiekamu attīstību pirmsskolas vecumā. Vārdu krājuma pilnveidošana ir viens no būtiskākajiem uzdevumiem darbā ar pirmsskolas vecuma bērniem, jo pilnvērtīgs vārdu krājums ir pamats saistītās runas attīstībai, no kuras ir atkarīga mācību kvalitāte skolā. Uzsvars tika likts uz bērnu kā individualitāti, tādējādi akcentējot logopēda individuālu pieeju konkrētam bērnam. Darbā tika veikta literatūras analīze par valodas sistēmas nepietiekamu attīstību. Apkopoti vārdu krājuma attīstības traucējumi bērniem ar VSNA. Izstrādāta korekcijas darba sistēma , un apkopotas metodes vārdu krājuma pilnveidošanai. Korekcijas darbā tika izmantotas metodes, kas ietver praktisku darbošanos, pirkstu sīkās motorikas attīstību, visu maņu izmantošanu, rotaļu elementus, didaktiskās spēles. Pētījuma rezultāti liecina, ka izmantotās metodes bērniem ar valodas sistēmas nepietiekamu attīstību sekmīgi pilnveidoja vārdu krājuma apjomu un kvalitāti - Valodas sistēmas nepietiekama attīstība (VSNA) - Runas traucējumi - Vārdu krājums - Pirmsskolas vecums - Korekcijas darbsen_US
dc.description.abstractThis Diploma Paper is on vocabulary improvement possibilities for children at preschool age with deficient development of verbal apparatus. Improvement of vocabulary is one of the most essential tasks when working with children at preschool age as a sufficient vocabulary is the basis for connected speech development, and, consequently, for qualitative studies at school. Emphasis has been put on a child as an individual thus stressing the individual approach of the speech therapist towards each child. In the framework of the paper an analyses of literature on deficient development of the verbal apparatus has been carried out. The Diploma Paper summarizes data on verbal production deficiency for children with deficient development of the verbal apparatus, as well as draws up guidelines for corrections and summarizes vocabulary improvement methods. In the process of corrections several methods, including practical tasks, development of finger motor skills, utilization of all sensory organs, elements of games and didactic games, have been used. The results of the study present evidence that the methods used for children with deficient development of verbal apparatus were successful in improving the quantity and the quality of child’s vocabulary.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleVārdu krājuma pilnveidošanas iespējas bērniem ar valodas sistēmas nepietiekamu attīstību pirmsskolas vecumāen_US
dc.title.alternativePossibilities of improving the vocabulary of children with insufficient language system development at pre-school ageen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record