Show simple item record

dc.contributor.advisorIrbe, Ingrīdaen_US
dc.contributor.authorBalode, Anitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:49Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:49Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other3721en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10585
dc.description.abstractAutore iepazīstina ar sevi, kāpēc izvēlēta tēma- tās ir bērnības atmiņas par skaistām ilustrācijām – akvareļiem pasaku grāmatās. Diplomdarbā ir apskatīta akvareļglezniecības vēsture, dažādi paņēmieni darbā ar ūdenskrāsām: darbs uz sausa papīra, mitra papīra, krāsas pludinot un mazgājot, izmantojot dažādus citus materiālu, kā cukuru un sāli, krāsu noslaukot ar drānu vai nomazgājot, tad nožāvējot un darbu papildinot arī ar krāsu akvareļzīmuļiem. Darbā ir apskatītas pusaudžu attīstības īpatnības, kas liecina- šai vecumā var vizuālās mākslas programmā piedāvātās tēmas ietvaros darboties ar ūdenskrāsām. Tiek piedāvāta uzdevumu kopa akvareļglezniecības dažādu populārāko paņēmienu apgūšana vizuālās mākslas programmas piedāvātās tēmās, tās raksturojums, realizēšanā izmantotās metodes, rezultātu vērtējums.en_US
dc.description.abstractThe author introducēs herself and explains why theme has been chosen—these are her memories from her childhood aboud beautiful water—colour in her fairy-tale books. The diploma work gives a survey of the history of water—colour art, describes different methods of work with water—colours:work on the dry paper, wet paper, merging and washing colours, using other materiāls like sugar and salt, wiping the colour with a piece of cloth or washing and following drying and completing the work with water-colour pencils. There is given a suvey of peculiarities of teenagers`development that gives proof of possibility to work with water-colours in frames of the programme of visual art in this particular age. There is offered a group of tasks for acguiring of various popular water-colour methods in frames of the programme of visual rt, its characteristics, used methodsand valuation of the results.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleAkvareļtehnikas dažādu paņēmienu izmantošanas iespējas vizuālās mākslas stundās 5. klasēen_US
dc.title.alternativePossibilities of using different water-colour painting methods at visual art lesseons in Grade 5en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record