Rotaļa un spēle – uzmanības un uztveres veicinātāja speciālo skolu skolēniem ar vidēji smagiem un smagiem garīgās attīstības traucējumiem
Author
Jansone, Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Krauce, Antra
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Darbā tiek atspoguļotas literatūras atziņas par teorētiskajiem pētījumiem par bērnu ar vidēji smagiem un smagiem garīgās attīstības traucējumiem personības veidošanās īpatnībām, par rotaļu nozīmi bērna vispārējā attīstībā.
Pētījuma tēma – „Rotaļu nozīme speciālo skolu „C” apmācības līmeņa skolēnu mācību, audzināšanas un korekcijas darbā jaunākajās klasēs”.
1.nodaļā rotaļa tiek apskatīta kā dominējošā didaktiskā metode darbā ar „C” apmācības līmeņa skolēniem, kuriem raksturīgi ir domāšanas un valodas sistēmas nepietiekamā attīstība. Uzsvērta rotaļu pedagoģiskās vadīšanas nepieciešamība un atklāta rotaļas sociālā būtība.
2.nodaļā – pētījumā apkopota informācija par pētījuma grupas bērnu psihiskās un fiziskās attīstības līmeni, izpētīta rotaļu nozīme mācību, audzināšanas un korekcijas darbā There are reflex epistemology of literature about theoretically studies about children with medium hard and hard mental developmental disorders, property of individual formation, about importance of the games in generaly childrens evalution, in this work.
The theme of research – „The mean of the games in pupils scholastic, education and correction work on newest classes at special school level „C””.
There are describeing game as dominant didactic method in the work with puppils of education level „C”, whom are charasteristic not enough thinking and sistem of language development, at 1 .part. There are emphatic necessity of pedagogic direction of the game and discover the social substance of the game.
2.part – there are summarize the information about psihical and physical levelof development at the childrens group of researches, to explore the mean of the game on the scholactic, educational and correction work