Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorKrauce, Antraen_US
dc.contributor.authorJansone, Ilzeen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:49Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:49Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other3723en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10587
dc.description.abstractDarbā tiek atspoguļotas literatūras atziņas par teorētiskajiem pētījumiem par bērnu ar vidēji smagiem un smagiem garīgās attīstības traucējumiem personības veidošanās īpatnībām, par rotaļu nozīmi bērna vispārējā attīstībā. Pētījuma tēma – „Rotaļu nozīme speciālo skolu „C” apmācības līmeņa skolēnu mācību, audzināšanas un korekcijas darbā jaunākajās klasēs”. 1.nodaļā rotaļa tiek apskatīta kā dominējošā didaktiskā metode darbā ar „C” apmācības līmeņa skolēniem, kuriem raksturīgi ir domāšanas un valodas sistēmas nepietiekamā attīstība. Uzsvērta rotaļu pedagoģiskās vadīšanas nepieciešamība un atklāta rotaļas sociālā būtība. 2.nodaļā – pētījumā apkopota informācija par pētījuma grupas bērnu psihiskās un fiziskās attīstības līmeni, izpētīta rotaļu nozīme mācību, audzināšanas un korekcijas darbāen_US
dc.description.abstractThere are reflex epistemology of literature about theoretically studies about children with medium hard and hard mental developmental disorders, property of individual formation, about importance of the games in generaly childrens evalution, in this work. The theme of research – „The mean of the games in pupils scholastic, education and correction work on newest classes at special school level „C””. There are describeing game as dominant didactic method in the work with puppils of education level „C”, whom are charasteristic not enough thinking and sistem of language development, at 1 .part. There are emphatic necessity of pedagogic direction of the game and discover the social substance of the game. 2.part – there are summarize the information about psihical and physical levelof development at the childrens group of researches, to explore the mean of the game on the scholactic, educational and correction worken_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleRotaļa un spēle – uzmanības un uztveres veicinātāja speciālo skolu skolēniem ar vidēji smagiem un smagiem garīgās attīstības traucējumiemen_US
dc.title.alternativeGame and play – promoters of attention and perception of special school pupils with medium severe and severe mental developmental disturbancesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige