Multimediju lietotnes MS GIF animator integrēšana 5.klases mācību programmas apguvē
Author
Kleinbergs, Juris
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Geske, Andrejs
Date
2006Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba struktūra ir sekojoša: ievads, 3 daļas, nobeigums un pielikumi.
Darbā ir analizēti jautājumi par skolēnu un skolotāju mūsdienu informācijas tehnoloģiju laikmetā un multimediju izmantošanu mācību procesā. Analizēts informātikas mācību programmas paraugs pamatskolai un tā pilnveidošanas iespējas atbilstoši 5. klases skolēnu vecumposmu īpatnībām , kā arī izveidots triju mācību stundu modulis 5. klasei GIF animāciju veidošanai.
Aplūkota skolēnu mācību motivācijas uzlabošanās un vizuālās uztveres, kā arī tēlainās domāšanas attīstība apgūstot triju stundu mācību moduli par GIF animācijas veidošanu, kā arī analizēti GIF animāciju veidošanas mācīšanas pedagoģiskie aspekti.
Aplūkotas un analizētas vairākas GIF animācijas veidošanas lietotnes un salīdzinātas savā starpā. Konkrētāk aplūkota Microsoft GIF animator lietotne un analizēti tās „plusi” un „mīnusi”
Darbs ir veidots uz ilgstošu pētījumu un uzkrātās pedagoģiskās pieredzes pamata strādājot par informātikas skolotāju. The structure of bachelor work is following: introduction, 3 parts, conclusion and appendices.
In the bachelor work were analyzed questions about pupils and teachers in the nowadays age of the information technology and about use of multimedia in the learning process. Also was analyzed the example of informatics educational program in the elementary school and that perfection possibility adequate for 5.class pupils period of age of individuality, and also were formed three lessons module for 5.class to GIF animation formation.
In the bachelor work was looked at improvement of educational motivation and at visual perception, and also at the development of the imaginative thinking, when pupils master module of educational about GIF animation formation, and as like were analyzed teaching pedagogical aspects of GIF animation formation.
And were looked at and analyzed many GIF animation formations of application programs and were compared between each other. In the concrete was looked at GIF animation application program and were analyzed that pros and cons.
The bachelor work is formed on continued researching and is based on pedagogical experience by working as informatics teacher.