Show simple item record

dc.contributor.advisorGeske, Andrejsen_US
dc.contributor.authorKleinbergs, Jurisen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:51Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:51Z
dc.date.issued2006en_US
dc.identifier.other39353en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10607
dc.description.abstractBakalaura darba struktūra ir sekojoša: ievads, 3 daļas, nobeigums un pielikumi. Darbā ir analizēti jautājumi par skolēnu un skolotāju mūsdienu informācijas tehnoloģiju laikmetā un multimediju izmantošanu mācību procesā. Analizēts informātikas mācību programmas paraugs pamatskolai un tā pilnveidošanas iespējas atbilstoši 5. klases skolēnu vecumposmu īpatnībām , kā arī izveidots triju mācību stundu modulis 5. klasei GIF animāciju veidošanai. Aplūkota skolēnu mācību motivācijas uzlabošanās un vizuālās uztveres, kā arī tēlainās domāšanas attīstība apgūstot triju stundu mācību moduli par GIF animācijas veidošanu, kā arī analizēti GIF animāciju veidošanas mācīšanas pedagoģiskie aspekti. Aplūkotas un analizētas vairākas GIF animācijas veidošanas lietotnes un salīdzinātas savā starpā. Konkrētāk aplūkota Microsoft GIF animator lietotne un analizēti tās „plusi” un „mīnusi” Darbs ir veidots uz ilgstošu pētījumu un uzkrātās pedagoģiskās pieredzes pamata strādājot par informātikas skolotāju.en_US
dc.description.abstractThe structure of bachelor work is following: introduction, 3 parts, conclusion and appendices. In the bachelor work were analyzed questions about pupils and teachers in the nowadays age of the information technology and about use of multimedia in the learning process. Also was analyzed the example of informatics educational program in the elementary school and that perfection possibility adequate for 5.class pupils period of age of individuality, and also were formed three lessons module for 5.class to GIF animation formation. In the bachelor work was looked at improvement of educational motivation and at visual perception, and also at the development of the imaginative thinking, when pupils master module of educational about GIF animation formation, and as like were analyzed teaching pedagogical aspects of GIF animation formation. And were looked at and analyzed many GIF animation formations of application programs and were compared between each other. In the concrete was looked at GIF animation application program and were analyzed that pros and cons. The bachelor work is formed on continued researching and is based on pedagogical experience by working as informatics teacher.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleMultimediju lietotnes MS GIF animator integrēšana 5.klases mācību programmas apguvēen_US
dc.title.alternativeIntegration of multi media MS GIF animator in the acquisition of Grade 5 programen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record