Show simple item record

dc.contributor.advisorBlūma, Dainuvīteen_US
dc.contributor.authorBērziņš, Kasparsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:02:52Z
dc.date.available2015-03-23T13:02:52Z
dc.date.issued2013en_US
dc.identifier.other39531en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10610
dc.description.abstractŠajā maģistra darbā ir teorētiski un praktiski izpētīti pieaugušo gatavības mācīties ietekmējošie faktori, kuri ir gan psiholoģiski (iekšēji), gan ārēji. Darbā ir aprakstīta un raksturota pieaugušo gatavības mācīties veidošanās- reālajā dzīvē un personai aktuālajās problēmās bāzēts psiholoģisks un fizisks stāvoklis, raksturota mācīšanās kā svarīga dzīvesdarbība un tās saistība ar citām dzīvesdarbībām, kā arī aprakstīta mūža mācīšanās un pieaugušo gatavības mācīties novērtēšanas aktualitāte 21. gadsimta straujo pārmaiņu un zināšanu sabiedrības kontekstā. Darba praktiskā daļa veikta divos posmos- pilotpētījums un pamata pētījums, pētījuma dati ir apkopoti un apstrādāti programmā SPSS. Praktiskajā daļā ir raksturotas sakarības starp pētījuma respondentu grupām (pēc izglītības, ģimenes stāvokļa, nodarbinātības utt.) un respondentu sociālās un izziņas darbībām, kā arī respondentu vajadzībām.en_US
dc.description.abstractIn this master paper are theoretically and practically explored factors that affect adult readiness to learn, which are both psychological (internal) and external. In this paper is described and characterised the development of adult readiness to learn- psychological and physical condition that is based in persons real-life and actual needs, characterised learning as a major life-long activity and it’s connection with another life-long activities, and also there is described actuality of assessment of life-long learning and adult readiness to learn in context of the rapid change and knowledge society of the 21st century. The practical part of this paper is done in two stages- pilot study and the main study, the study's data are collected and processed in SPSS program. In the practical part are described relations between the groups of respondents (by education, marital status, employment, etc.) and social and cognitive activities of the respondents and actuality of the needs of responden_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titlePieaugušo gatavību mācīties ietekmējošie faktori.en_US
dc.title.alternativeFactors that Influence Adults' Readiness to Learn.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record