Skolotāja personība skolotāja un skolēnu sadarbībā pedagoģiskajā procesā pamatskolā
Author
Zīverte, Iveta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Margeviča- Grinberga, Ieva
Date
2007Metadata
Show full item recordAbstract
Ivetas Zīvertes bakalaura darbs „Skolotāja personība skolotāja un skolēnu sadarbībā pedagoģiskajā procesā pamatskolā” risina problēmu par skolotāja un skolēnu sadarbību pedagoģiskajā procesā, kā skolotāja personība ietekmē sadarbību un vai tā būs veiksmīga, ja skolotāja personībai piemīt pedagoģiskās spējas, rakstura un citas personības īpašības.
Pētnieciskajā daļā autore izmanto anketas un novērošanas metodi, kas dod iespēju atklāt jaunas sakarības, likumības un formulēt idejas turpmākai pedagoģiskā procesa pilnveidošanai, lai veicinātu personības attīstību.
Bakalaura darbam ir 58 lpp., sastāv no 4 pielikumiem.
Pētījumā izmantoti 37 literatūras avoti. Pētījuma darbu papildina 48 tabulas, 2 attēli.
Bakalaura darbu var izmantot pedagoģijas zinātņu studenti un skolu pedagoģiskais personāls.
Atslēgvārdi: Skolotāja personība, skolotāja un skolēnu sadarbība, pedagoģiskais process. The graduation paper of Iveta Zīverte „Teacher’s personality in collaboration of teachers and students in pedagogical process in primary school” solve the problem about collaboration of teachers and students in pedagogical process, how teacher’s personality affect collaboration and will it be successful if teacher’s personality has pedagogical abilities, personal touch and other qualities of character.
In research work writer uses survey and method of observation, that gives opportunity to discover new connections, regularities and define ideas for the further improvement of pedagogical process in development of personality.
The scope of the graduation paper is 58 pages. Also included are 4 appendixes.
The bibliography lists 37 sources. Paper includes 48 tables, 2 figures.
The graduation paper can be used by students of educational theory and pedagogical personal of schools.
Key words: teacher’s personality; collaboration of teachers and students; pedagogical process