Show simple item record

dc.contributor.advisorNīmante, Ditaen_US
dc.contributor.authorAsmonaviča, Zaneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:03:03Z
dc.date.available2015-03-23T13:03:03Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other6551en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10704
dc.description.abstractMērķis – teorētiski izzināt pozitīvas adaptācijas priekšnosacījumus vecākā pirmsskolas vecuma grupā pirmsskolā ar rotaļu kopu. Teorētiskā darba daļa – darba autore apkopoja psihologu, pedagogu un teorētiķu izvirzītās atziņas par adaptācijas procesu pirmsskolas izglītības iestādē. Darba autore aplūkoja, kā rotāļa var pozitīvi ietekmēt bērna adaptāciju pirmsskolas izglītības iestādē. Bērna adaptāciju ietekmē arī vecāku pašizjūta, tāpēc tika aplūkots arī pirmsskolas skolotāju sadarbība ar vecākiem, kā arī pozitīvas mācību vides veidošanu. Praktiskajā daļā tika izveidota rotaļu kopa, jo pirmsskolas vecuma bērnu galvenais darbības veids ir rotaļa. Rotaļa ir interesanta un aizraujoša darbība, kuras mērķis nav radīt noteiktu darbības produktu, tai arī nav tieša apmācības uzdevuma un tās darbības rezultāts ir bērna attīstība.en_US
dc.description.abstractAim: Find out theory of preconditions of positive adaption at oldest group of preparatory using set of play. Theoretic particulate: Resume of theorists’, psychologists’ and pedagogues’ theories about adaptation process in preporatories. Review about positive effect of play of childrens’ adaptation in preporatory. Review of collaboration of preporatory’s teachers with parents because of importance of parents’ feelings in adaptaion process. Making positivie teaching surroundings. Practical particular: construction of set of play because the main aspect of preporatory’s children is play. Play is interesting un atractive act without any aim to achieve any production. It also have no direct task of teaching and the result is upgrowth of children.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titlePozitīvas adaptācijas priekšnosacījumi vecākā pirmsskolas vecuma grupā pirmsskolā, izmantojot rotaļu kopuen_US
dc.title.alternativePrerequisites of positive adaptation in the senior preschool group using the set of gamesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record