Show simple item record

dc.contributor.advisorLasmanis, Aivarsen_US
dc.contributor.authorAleksandrova, Marinaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:03:05Z
dc.date.available2015-03-23T13:03:05Z
dc.date.issued2007en_US
dc.identifier.other6591en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10712
dc.description.abstractMarinas Kovaļevskas pētījumā tiek analizēti 8-9 gadīgo bērnu savstarpējās sadarbības veidošanās veicinošie faktori sākumskolā. Pētījuma teorētiskajā daļā, pamatojoties uz Ļ. Vigotska, D.W. Johnsonsa un R.T. Johnsonsa teoriju, kā arī uz G. Cukermanes, A. Šponas, R. Andersones, I. Žoglas, R.E. Slavina un R.M. Feldera atziņām, autore analizē sadarbības jēdzienu, sadarbības prasmes un skolēnu savstarpējās sadarbības būtību, tās veidošanās veicinošie faktori. Pētījuma empīriskajā daļā autore analizē 8-9 gadīgo bērnu savstarpējās sadarbības veidošanās veicinošos faktorus konkrētā kultūrvidē - Rīgas sākumskolā X. Šajā sadaļā autore pielieto mūsdienīgas pētniecības metodes: Kronbaha-alfa metodi, Kolmogorova-Smirnova Z-testu, Kruskala-Valisa metodi, Vilkoksona testu un Faktoru analīzes metodi. Izstrādātais teorētiskais un praktiskais pētījums noderēs sākumskolas skolotājiem. Atslēgvārdi: sadarbība, sadarbības prasmes, skolēnu savstarpējā sadarbība, 8-9 gadīgs bērns, sadarbības veidošanās process, sadarbības veidošanās veicinošie faktori, interaktīvās metodes.en_US
dc.description.abstractIn Marina Kovalevska’s research, factors fostering cooperation of 8-9-year-old children in the primary school are being analysed. In the theoretical part of the research, based on the theory of L.Vigotsky, D.W. Johnson and R.T. Johnson, as well as on the conclusions of G. Cukerman, A. Shpona, R. Andersone, I. Zhogla, R.E. Slavin and R.M. Felder, the author analyses the term of cooperation, cooperative skills, the essence of pupils’ cooperation, and the factors fostering it. In the empirical part of the research, the author analyses the factors fostering cooperation in the particular cultural environment – in Riga primary school X. In this part, the author uses modern research methods: method of Cronbach's Alpha, the test of Z. Kolmorogov-Smirnov, the method of Kruskal-Wallis, the test of Wilcoxon Signed Ranks and the factor analysis. The theoretical and practical research will be useful for primary school teachers. Key words: cooperation, skills of cooperation, pupils’ cooperation, 8-9-year-old child, process of cooperation, factors fostering cooperation, interactive methods.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.title8-9 gadīgo bērnu savstarpējās sadarbības veidošanās veicinošie faktori sākumskolāen_US
dc.title.alternativeFactors promoting the development of cooperation of 8-9 years old children at elementary schoolen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record