Bērnu literatūras loma radošās darbības attīstībā pirmsskolā
Author
Torosjana, Nataļja
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Čehlova, Zoja
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba tēma: BĒRNU LITERATŪRAS LOMA RADOŠAS DARBĪBAS ATTĪSTĪBĀ PIRMSSKOLĀ.
Maģistra darba autore: Nataļja Torosjana
Zinātniskais vadītājs: Dr.Hab.paed., prof.Zoja Čehlova
Maģistra darba apjoms: 67 lpp., izmantoti 40 literatūras avoti, 7 tabulas, 8 pielikumi.
Zinātniskais darbs izstrādāts pedagoģijas nozarē. Darbā ir izpētīta literatūras un ilustrācijas loma radošas darbības attīstībā pirmsskolas izglītības iestādē. Izanalizēti un izvērtēti radošas darbības jēdzieni dažādu pedagogu un psihologu darbos vēstures kontekstā. Noteiktas pedagoģiskas darbības metodes bērnu radošas darbības attīstībai. Paskaidrotas metodes un izstrādātas rekomendācijas, ar kuru palīdzību var paātrināt un pilnveidot bērna radoša darbību.
Atslēgas vārdi: pirmsskolas vecums, personība, bērnu literatūra, radošums, radoša darbība.
Pētījuma bāze: Rīgas 152. Pirmsskolas izglītības iestāde.
Šo darbu var izmantot pirmsskolas iestādes skolotāji, pedagoģiskās augstskolas studenti, pirmsskolēnu vecāki. Subjekt of the magister’s work: THE ROLE OF CHILDREN’S LITERATURE IN THE DEVELOPMENT OF THE CREATIVITY IN A PRE-SCHOOL EDOKATIONAL INSTITUTIONS
The autor of magister’s work: Natalya Torosyan
The scientific adviser: Dr.Hab.paed. prof.Zoja Čehlova
The volume of the magister’s work: 67 pgs., 40 literature sources, 7 tables, 16 figures, 8 appendices.
The Scientific work is worked out the field of pedagogic. In the work the role of literature and illustrations in creativity development in pre-school institutions, as well as concepts of creative activity in different pedagogs’ and psychologists’ works in historical context are examined. Methods of pedagogic activities directed towards development of children’s creative work are explained and recommendations of development and improvement of the above are given.
The key works: under school age, personality, children’s literature, creativity, creative work.
The basis of the research: the pre-school educational institutions №152.
This scientific work can be used by kindergarten teachers, students of pedagogical institutes, junior schoolchildren’s parents.