Show simple item record

dc.contributor.advisorČehlova, Zojaen_US
dc.contributor.authorTorosjana, Nataļjaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:21:14Z
dc.date.available2015-03-23T13:21:14Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other10906en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10877
dc.description.abstractMaģistra darba tēma: BĒRNU LITERATŪRAS LOMA RADOŠAS DARBĪBAS ATTĪSTĪBĀ PIRMSSKOLĀ. Maģistra darba autore: Nataļja Torosjana Zinātniskais vadītājs: Dr.Hab.paed., prof.Zoja Čehlova Maģistra darba apjoms: 67 lpp., izmantoti 40 literatūras avoti, 7 tabulas, 8 pielikumi. Zinātniskais darbs izstrādāts pedagoģijas nozarē. Darbā ir izpētīta literatūras un ilustrācijas loma radošas darbības attīstībā pirmsskolas izglītības iestādē. Izanalizēti un izvērtēti radošas darbības jēdzieni dažādu pedagogu un psihologu darbos vēstures kontekstā. Noteiktas pedagoģiskas darbības metodes bērnu radošas darbības attīstībai. Paskaidrotas metodes un izstrādātas rekomendācijas, ar kuru palīdzību var paātrināt un pilnveidot bērna radoša darbību. Atslēgas vārdi: pirmsskolas vecums, personība, bērnu literatūra, radošums, radoša darbība. Pētījuma bāze: Rīgas 152. Pirmsskolas izglītības iestāde. Šo darbu var izmantot pirmsskolas iestādes skolotāji, pedagoģiskās augstskolas studenti, pirmsskolēnu vecāki.en_US
dc.description.abstractSubjekt of the magister’s work: THE ROLE OF CHILDREN’S LITERATURE IN THE DEVELOPMENT OF THE CREATIVITY IN A PRE-SCHOOL EDOKATIONAL INSTITUTIONS The autor of magister’s work: Natalya Torosyan The scientific adviser: Dr.Hab.paed. prof.Zoja Čehlova The volume of the magister’s work: 67 pgs., 40 literature sources, 7 tables, 16 figures, 8 appendices. The Scientific work is worked out the field of pedagogic. In the work the role of literature and illustrations in creativity development in pre-school institutions, as well as concepts of creative activity in different pedagogs’ and psychologists’ works in historical context are examined. Methods of pedagogic activities directed towards development of children’s creative work are explained and recommendations of development and improvement of the above are given. The key works: under school age, personality, children’s literature, creativity, creative work. The basis of the research: the pre-school educational institutions №152. This scientific work can be used by kindergarten teachers, students of pedagogical institutes, junior schoolchildren’s parents.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleBērnu literatūras loma radošās darbības attīstībā pirmsskolāen_US
dc.title.alternativeDEVELOPMENT OF THE CREATIVE ACTIVITY IN A PRE-SCHOOL EDOCATIONAL INSTITUTIONSen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record