Show simple item record

dc.contributor.advisorVugule, Ērikaen_US
dc.contributor.authorGrudņicka, Svetlanaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:21:14Z
dc.date.available2015-03-23T13:21:14Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other10946en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10880
dc.description.abstractDarba nosaukums: "6-7 gadus vecu bērnu emocionālā attīstība rotaļā". Darba autore: Svetlana Grudņicka Darba zinātniskā vadītāja: Mag.paed. Ērika Vugule Darba saturs: 55 lpp., 6 tabulas, 6 attēli, analizēti 30 literatūras avoti. Pētījuma mērķis: pētīt bērnu emocionālās attīstības iespējas rotaļā pirmsskolas izglītības iestādē. Pētījuma teorētiskā daļa balstās uz A. Košeļevas, Ļ. Vigotska, A. Zaporožeca. D.Elkoņina, A. Abramjana darbiem. Teorētiskajā daļā analizēti šādi jautājumi: 1.Svarīgākās pieejas emociju izprašanai un emociju nozīme. 2.6-7 gadus vecu bērnu vecuma īpatnības. 3.Rotaļas attīstošās iespējas. 4.Eksperimenta grupas bērnu emocionālās attīstības līmeņi. Pētījuma praktiskajā daļā sniegta audzināšanas procesa organizēšanas shēma bērnudārzā ar rotaļas izmantošanu 6-7 gadus vecu bērnu emocionālajai attīstībai: radītas spēles situācijas, kuras veicina bērna pozitīvas attieksmes attīstību kā attiecībā pret sevi, tā arī pret citiem. Piedāvāta rotaļu sistēma, kuras atbilst 6-7 gadus veca bērna interesēm un vajadzībām; nodarbību konspekti, kuri virzīti uz empātijas attīstīšanu, kā arī rotaļu-etīdes svarīgāko cilvēku emociju apzināšanās un izpausmes attīstīšanai. Tika veikts kontroleksperiments. Atkal tika izmantota metodika bērnu emocionālās attīstības līmeņu noteikšanai. Rezultātu analīze parādīja, ka vērojama pozitīva dinamika 6-7 gadus vecu bērnu emocionālajā attīstībā. Pētījuma hipotēze apstiprinājās.en_US
dc.description.abstractSUMMARY The name of paper: Emotional development of children of 6-7 years in game. The author of paper: Svetlana Grudņickaja The Supervisor of studies of paper: Mag.paed. E.Vugule The maintenance of paper: 51 pages, 6 tables, 6 references, 30 appendices are analyses. The purpose of research: to define conditions emotional developments of children of 6-7 years in game in conditions of the preschool. The theoretical part of research is based on A. Koscheleva's, L. Vigotskv's, A. Zaporozech's. D. Elkonin's, A. Abramvan's ideas. In the theoretical part such questions, as are analyzed: 1.The basic approaches to understanding and importance of emotions. 2.Age features of children of 6-7 years. 3.Developing opportunities of game. 4.Levels of emotional development of children of experimental group. In a practical part of research the scheme of the organization of educational process in children's is offered to a preschool with use of game for emotional development of children of 6-7 years: game situations which promote development of the positive attitude of children with him/her self and to another are created. The system of games which are equitable to interests and needs of the child of 6-7 years Is offered; abstracts of the employment directed on development of empathy; games-etudes on comprehension and expression of the basic emotions. Check experiment has been lead. The technique for definition of a level of emotional development of children was used. The analysis of results has shown, that positive dynamics in emotional development of children of 6-7 years was observed. The hypothesis of research has proved to be true.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.title6-7 gadus vecu bērnu emocionālā attīstība rotaļāen_US
dc.title.alternativeEmotional development of 6-7 years old children in playingen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record