Rotaļspēles pēc pasaku sižetiem kā pirmsskolēnu saistītās runas rosinātājas
Author
Hitrenko, Valentīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vugule, Ērika
Date
2009Metadata
Show full item recordAbstract
Tēmas nosaukums: Rotaļspēles pēc pasaku sižetiem kā pirmsskolas vecuma bērnu saistītas runas rosinātājs.
Darba autors: Valentīna Hitrenko
Darba saturs: 52 lpp, 4 attēli, 1 tabula, 2 zīmējumi, 2 shēmas, analizēti 27 literatūras avoti.
Pētījuma mērķis: izzināt runas rosināšanas iespējas pirmsskolas vecuma bērniem rotaļspēlēs.
Pētījuma teorētiskā daļa balstīta uz 1. Ž.Piažā, 2. Ļ.Vigotska, 3. A.Ļubļinskas, 4. L.Prindules, 5. R.Bošas, 6. R.Sohina zinātniskajām atziņām.
Pētījuma teorētiskajā daļā tiek analizēti tādi jautājumi kā:
•teorētiskā literatūra par runas rosināšanas aspektiem,
•zinātniskā literatūra par rotaļspēles un rotaļspēles pēc pasaku sižetiem metodiku,
•pirmsskolas vecuma bērnu attīstības iezīmes.
Praktiskajā pētījumā daļā aplūkota:
•rotaļspēļu pēc pasaku sižetiem ietekme uz pirmsskolēnu saistītās runas attīstību,
•pētījuma organizācija trijos etapos.
Pētījuma noslēgumā secināju, ka apstiprinājās hipotēze, ka rotaļspēles pēc pasaku sižetiem veicina pirmsskolēnu saistītās runas attīstību. Work name: Intelligent connected of children under school age in games by fairy – tales plots.
Work author: Valentina Hitrenko
Leader of scientific work: Erika Vugule
Investigation contents: 52 pages, 4 images, 1 table, 2 plans, 2 pictures, 2 analyze, 27 literature springs.
Investigation aim: To learn possibilities of intelligent speech at children under school age in games.
Investigation theoretical part is based on 2. Piece, Z. Vigotskis, A. Zublinska, Z. Prindule, R. Bosha, R. Sohin conclusions.
In theoretical part are analyze questions, as:
•Theoretical literature about aspects of intelligent speech;
•Scientific literature about games and games method by fairy tales plots.
In practical part of investigation showed:
•Games influence by fairy – tales plots on children under school age intelligent;
In the end of investigation was confirmed hypothesis, that games by fairy – tales plots intelligent connected speech of children under school age.