Show simple item record

dc.contributor.advisorVugule, Ērikaen_US
dc.contributor.authorHitrenko, Valentīnaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:21:17Z
dc.date.available2015-03-23T13:21:17Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other10980en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10901
dc.description.abstractTēmas nosaukums: Rotaļspēles pēc pasaku sižetiem kā pirmsskolas vecuma bērnu saistītas runas rosinātājs. Darba autors: Valentīna Hitrenko Darba saturs: 52 lpp, 4 attēli, 1 tabula, 2 zīmējumi, 2 shēmas, analizēti 27 literatūras avoti. Pētījuma mērķis: izzināt runas rosināšanas iespējas pirmsskolas vecuma bērniem rotaļspēlēs. Pētījuma teorētiskā daļa balstīta uz 1. Ž.Piažā, 2. Ļ.Vigotska, 3. A.Ļubļinskas, 4. L.Prindules, 5. R.Bošas, 6. R.Sohina zinātniskajām atziņām. Pētījuma teorētiskajā daļā tiek analizēti tādi jautājumi kā: •teorētiskā literatūra par runas rosināšanas aspektiem, •zinātniskā literatūra par rotaļspēles un rotaļspēles pēc pasaku sižetiem metodiku, •pirmsskolas vecuma bērnu attīstības iezīmes. Praktiskajā pētījumā daļā aplūkota: •rotaļspēļu pēc pasaku sižetiem ietekme uz pirmsskolēnu saistītās runas attīstību, •pētījuma organizācija trijos etapos. Pētījuma noslēgumā secināju, ka apstiprinājās hipotēze, ka rotaļspēles pēc pasaku sižetiem veicina pirmsskolēnu saistītās runas attīstību.en_US
dc.description.abstractWork name: Intelligent connected of children under school age in games by fairy – tales plots. Work author: Valentina Hitrenko Leader of scientific work: Erika Vugule Investigation contents: 52 pages, 4 images, 1 table, 2 plans, 2 pictures, 2 analyze, 27 literature springs. Investigation aim: To learn possibilities of intelligent speech at children under school age in games. Investigation theoretical part is based on 2. Piece, Z. Vigotskis, A. Zublinska, Z. Prindule, R. Bosha, R. Sohin conclusions. In theoretical part are analyze questions, as: •Theoretical literature about aspects of intelligent speech; •Scientific literature about games and games method by fairy tales plots. In practical part of investigation showed: •Games influence by fairy – tales plots on children under school age intelligent; In the end of investigation was confirmed hypothesis, that games by fairy – tales plots intelligent connected speech of children under school age.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titleRotaļspēles pēc pasaku sižetiem kā pirmsskolēnu saistītās runas rosinātājasen_US
dc.title.alternativePlaying games after the plots of the fairy-tales as facilitators of preschoolers' connected speechen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record