Show simple item record

dc.contributor.advisorAndersone, Rudīteen_US
dc.contributor.authorKalniņa, Ilgaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:21:18Z
dc.date.available2015-03-23T13:21:18Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other10990en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10906
dc.description.abstractDiplomdarbs: Piecu un sešu gadu vecu bērnu priekšstatu par ģeometriskām formām veidošanās rotaļās. Darba autors: Ilga Kalniņa Darba vadītājs: Dr. paed. Rudīte Andersone Pētījuma mērķis: izpētīt piecu un sešu gadus vecu bērnu priekšstatu par ģeometriskām formām veidošanos rotaļās. Darbs sastāv: no ievada, piecām nodaļām, nobeiguma, izmantotās literatūras saraksta 31 vienība un 3 pielikumiem. Darba apjoms: 82 lapas, darbā ietverti 3 attēli. Pirmajā nodaļā teorētiski analizēti priekšstati par ģeometrisko formu veidošanos. Otrajā nodaļā analizētas rotaļas. Trešajā nodaļā raksturots piecu un sešu gadu vecu bērnu vecumposms. Ceturtajā nodaļā analizēta priekšstatu par ģeometriskām formām veidošanās mūsdienu pieredze. Piektajā nodaļā aprakstīta piecu un sešus gadu vecu bērnu priekšstatu par ģeometriskām formām veidošanās eksperimentālā pārbaude. Pētījuma laikā apstiprinājās hipotēze, ka piecu un sešu gadu vecu bērnu priekšstati par ģeometriskām formām veidojas sekmīgi, ja izmanto šādas rotaļas- sižeta, radošās, didaktiskās un kustību.en_US
dc.description.abstractThe Graduation Paper: The development of notion about geometrical figures in games for 5 – 6 year old children. The author: Ilga Kalnina Scientific supervision: Dr. paed Rudite Andersone The aim of the research: to explore the development of notion about geometrical figures in games for 5 – 6 year old children. The work consists of: the introduction, five chapters, the conclusion and the list of literature consisting of 30 items and 3 appendixes. The volume of the work: 82 pages The work contains: 3 figures The first chapter contains the theoretical analysis of the development of notion about geometrical figures. The second chapter analyses the games. The third chapter describes the age group of 5 – 6 year old children. The fourth chapter analyses the modern experience of the development of notion about geometrical figures. The fifth chapter describes the experimental test of the development of notion about geometrical figures for 5 – 6 year old children. The hypothesis: The hypothesis was approved during the research; the notion about geometrical figures for 5 – 6 year old children is developing successfully if the following games are used – creative, didactic, games with motions and the subject.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titlePiecu un sešu gadu vecu bērnu priekšstatu veidošanās par ģeometriskām formām rotaļāsen_US
dc.title.alternativeDevelopment of notions about geometical forms of 5-6 years old children in playingen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record