Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorAizporiete, Inetaen_US
dc.contributor.authorGrauzdule, Mārīteen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-23T13:21:18Z
dc.date.available2015-03-23T13:21:18Z
dc.date.issued2009en_US
dc.identifier.other10997en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/10908
dc.description.abstractDarba nosaukums: „ Pirkstu muskulatūras attīstība 3 – 4 gadus veciem bērniem rokdarbu nodarbībās.” Darba autors: Mārīte Grauzdule Darba zinātniskais vadītājs: mag.,paed. I.Aizporiete Darba saturs: 64 lpp., 5 diagrammas, 9 tabulas, 53 analizēti avoti, 5 pielikumi. Pētījuma mērķis: Izpētīt un noskaidrot pirkstu muskulatūras attīstību iespējas rokdarbos pirmsskolas vecumā. Pētījuma teorētiskā daļa balstās uz V.Hibneres, T.Āres, E.Volāne, A.Vorobjovs, R. Zeidelis, I.Miltiņas u.c. autoru atziņām. Teorētiskajā daļā analizēti tādi jautājumi, kā rokdarbi viens no bērna darbības veidiem, pirkstu muskulatūras attīstībā 3 – 4 gadus veciem bērniem, 3 – 4gadus vecu bērnu pedagoģiski psiholoģiskais raksturojums, pirkstiņu spēles un vingrinājumi. Pētījuma otrajā daļā tika analīzēti rokdarbu veidi pirmsskolā. Praktiskajā daļā aprakstīta pedagoģiskā pieredze 3 – 4 gadīgo bērnu pirkstu muskulatūras attīstība rokdarbos. Pētījumā iegūtie rezultāti atklāj, ka roku vingrinājumi sekmē pirmsskolas vecuma bērna pirkstu muskulatūras attīstību. Atslēgas vārdi: rokdarbi, kreativitāte, attīstībaen_US
dc.description.abstractTitle: “The development of 3-4 years old children’s finger musculature in manual training classes.”Author: Mārīte GrauzduleTutor: Mag.paed. I. Aizporiete The diploma work consists of 64 pages, 5 charts, 9 tables, 53 sources of reference and 5 enclosures.The aim of the paper was to explore and clarify the potential development of preschoolers’ finger musculature in manual training classes.The theoretical part of paper is based on cognitions of such authors as V.Hibnere, T.Āre, E.Volāne, A.Vorobjovs, R. Zeidelis, I.Miltiņa etc. In theoretical part there were analyzed such questions as manual training as one of the activity aspects for kids, the development of finger’s musculature in age of 3-4 years, pedagogically psychological characteristic for 3-4 years old kids, finger games and exercises.In the second part of paper there were analyzed different sort of manual training classes in pre-school.In the practical part of paper there was described the pedagogical experience in the development of 3-4 years old children’s finger musculature in manual training classes.The acquired results reveal that hand exercises enable the development of preschooler’s finger musculature.Keywords: manual training, creativity, development.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.titlePirkstu muskulatūras attīstība 3-4 gadus veciem bērniem rokdarbu nodarbībāsen_US
dc.title.alternativeThe role of drama activities in the development of a creative personality of a preschool childen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию